רוכב אופנוע בן 19 נפצע היום (שני) באורח בינוני במהלך רכיבה סמוך לצומת נגבה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהוא עם חבלות בגפיים.

רוכב אופנוע בן 19 נפצע היום (שני) באורח בינוני במהלך רכיבה סמוך לצומת נגבה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהוא עם חבלות בגפיים.