שתי ספינות מדרום קוריאה עברו היום (שני) דרך מצר הורמוז לאחר שארצות הברית ואיראן חתמו על הסכם הפסקת אש - כך דווח בתקשורת. המעבר התבצע לאחר שהצדדים הגיעו להבנות שאפשרו את חידוש התנועה הבטוחה של כלי שיט באזור האסטרטגי.

שתי ספינות מדרום קוריאה עברו היום (שני) דרך מצר הורמוז לאחר שארצות הברית ואיראן חתמו על הסכם הפסקת אש - כך דווח בתקשורת. המעבר התבצע לאחר שהצדדים הגיעו להבנות שאפשרו את חידוש התנועה הבטוחה של כלי שיט באזור האסטרטגי.