וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך ימים ספורים: חשבונו של מנהיג איראן בשפה העברית בטוויטר - הושעה

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 7:46

עלי חמינאי, שהרבה להתבטא בשפה העברית נגד ישראל ואף לשגר איומים, הושעה מהרשת החברתית. אתמול, כתב מנהיג איראן בתגובה לתקיפה של ישראל כי "המשטר הציוני עשה טעות - וטעה בחישוב שלו לגבי איראן. נגרום למשטר הציוני להבין איזה כוח, יכולת ורצון יש לאומה האיראנית"

בווידאו: מטוסי קרב של חיל האוויר לפני התקיפה באיראן 26.10.24/דוצ

חשבון ה-X (טוויטר) בשפה העברית של מנהיג איראן, עלי חמינאי, הושעה הלילה (שני) שוב, לאחר שחזר מהשעייה לפני ימים ספורים בלבד.

אתמול, חמינאי פרסם ציוץ בעברית בחשבון החדש, השני שלו ביממה, והתייחס לתקיפה הישראלית באיראן: "המשטר הציוני עשה טעות - וטעה בחישוב שלו לגבי איראן. נגרום למשטר הציוני להבין איזה כוח, יכולת ורצון יש לאומה האיראנית".

חמינאי הוסיף כי השלטונות באיראן יחליטו כיצד להגיב על ההתקפה של ישראל ביום שישי האחרון, בהתייחסות ראשונה שלו למבצע של חיל האוויר. לדבריו, על בכירי המשטר לקבוע מהי הדרך הטובה ביותר עבור איראן "להפגין את עוצמתה כלפי ישראל", והוסיף כי אין "להפריז או לגמד בחומרתה של ההתקפה שפגעה באתרים צבאיים בטהראן ובמחוזות אחרים".

חשבון ה-X של עלי חמינאי הושעה, 28 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חשבון ה-X של עלי חמינאי הושעה, 28 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המנהיג העליון של איראן ח'אמנאי בציוץ נוסף בעברית בחשבון החדש. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המנהיג העליון של איראן ח'אמנאי בציוץ נוסף בעברית בחשבון החדש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשבת, צה"ל תקף שורת מטרות צבאיות באיראן בתגובה למתקפת הטילים על ישראל ב-1 באוקטובר. מוקדי התקיפות, שנערכו באזורים שונים במדינה, היו בעיקרם אתרי ייצור טילים בליסטיים, מערכי טילי קרקע-אוויר ויכולות אוויריות שנועדו להגביל את חופש הפעולה האווירי של ישראל.

למעלה ממאה מטוסים מסוגים שונים בהובלה של מטוסי ה'אדיר' החמקניים מסוג אף-35 המריאו למרחק של כ-2,000 קילומטרים. לפי פרסומים זרים, התקיפות באיראן התמקדו בשני אזורים עיקריים: כראג' וטהראן. בצה"ל הבהירו כי התקיפות, שבוצעו במספר גלים, מתמקדים רק במטרות צבאיות ולא במתקני גרעין ומתקני נפט כדי לא להביא להסלמה בהיקף העימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully