וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרשת המכללה": אחרי פסילת הערעור - הותרו לפרסום שמות חשודים נוספים

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 16:24

בית המשפט הותיר לפרסום את שמותיהם של יונתן הרשקוביץ וניקיטה וליקנוב במעורבות בפרשת האלימות המינית החמורה. לפני שבוע הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חשודים נוספים בפרשה. עו"ד המייצג את הרשקוביץ: "כל מה שנעשה היה בהסכמה"

עו״ד רוני אלוני סדובניק המייצגת את המתלוננות/הודיה רן

שמותיהם של שני חשודים נוספים בפרשת "המכללה" הותרו לפרסום היום (שני): יונתן הרשקוביץ וניקיטה וליקנוב. אמש הוארך מעצרם של השניים, והשופטת חן הרשקוביץ אישרה את פרסום שמותיהם. הסנגורים ביקשו לערער על החלטת השופטת, והוצא צו עיכוב ביצוע עד לאחר קיום דיון בנושא, אך בסופו הוחלט בכל זאת לפרסם את שמותיהם.

עד כה הותרו לפרסום שמותיהם של כל החשודים המעורבים בפרשה מלבד אחד. בדיון האחרון שהתקיים ב-15 באוקטובר הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חשודים נוספים: ניסן גבני, גיא שמואל ושלום בוהרון.

פרשת ״המכללה״ ,בית משפט השלום , 14 באוקטובר 2024. הודיה רן, אתר רשמי
פרשת ״המכללה״ ,בית משפט השלום , 14 באוקטובר 2024/אתר רשמי, הודיה רן

ששת חשודים בפרשת "המכללה" נעצרו לפני כשבוע. לאחר פרסום הפרשה בתוכנית "עובדה", בחודשים האחרונים ולאחר תלונות רבות שהוגשו במשטרה, התנהלה חקירה פלילית של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון בחשד לעבירות מין חמורות כולל אונס במסגרת הפרשה. במרץ השנה נחשפו בוואלה עדויות חדשות שבין היתר הובילו למעצרם של החשודים.

"המכללה" היא כינוי לדירה בתל אביב, בה התגוררו חבורת גברים יחד עם נשים צעירות רבות שהתחלפו מעת לעת. על פי העדויות הרבות, חברי הקבוצה השתמשו במועדון "הטאבו" כדי לפתות נשים צעירות רבות להגיע ל"מכללה", שם הם לכאורה קיימו חיי קהילה של מיניות חופשית ובריאה לאור סצנת ה-BDSM, אך לפי החשד היה מדובר במלכודת לנרמול פגיעות מיניות חמורות, ניצול מניפולטיבי ומעשי אונס אכזריים.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
מועדון טאבו תל אביב, 19 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
מועדון טאבו תל אביב, 19 בדצמבר 2023/ראובן קסטרו
עו״ד מיקי חובה. מיקי חובה, באדיבות המצולמים
עו"ד מיקי חובה המייצג את החשוד יונתן הרשקוביץ/באדיבות המצולמים, מיקי חובה

עו"ד מיקי חובה, המייצג את החשוד יונתן הרשקוביץ, אמר לוואלה: "אין ספק שהמציאות לא דומה ולא קרובה למציאות המדומה העולה מטענות המתלוננות. כל מה שנעשה על ידי מרשי היה בהסכמה מלאה ומוחלטת של המתלוננת, ללא צל של ספק, ויש על כך תיעוד וראיות נוספות כפי שנמסרו לגורמי החקירה. הדברים יתבהרו בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully