וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נלחמנו על פרסום שמם": אלו שמות החשודים בפרשת "המכללה"

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 13:08

החקירה החלה לפני כשנה וחצי, אך רק היום הותרו לפרסום חלק משמות החשודים בעבירות מין חמורות. ועו"ד רוני אלוני סדובניק: "המתלוננת הצעירה העזה לפרוץ את מעגל ההשתקה ונלחמה על פרסום שמם כדי לטעת אומץ בלב נשים אחרות שנפגעו מהם"

עו״ד רוני אלוני סדובניק המייצגת את המתלוננות/הודיה רן
שלום בוהארון, גיא שמואל , ניסן גבני 
מועדון טאבו. ראובן קסטרו, עובדה קשת 12 ,, עיבוד תמונה
שלום בוהארון, גיא שמואל , ניסן גבני מועדון טאבו/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, עובדה קשת 12 ,

ניסן גבני, שלום בוהרון וגיא שמואל הם שלושה מתוך ששת החשודים שנעצרו מוקדם יותר השבוע בחשד למעורבותם בפרשת "המכללה". החשודים נעצרו והובאו לדיון לדיון אמש בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בת"א, בחשד לעבירות מין חמורות, כולל אונס.

"המכללה" היא כינוי לדירה בתל אביב, שבה מתגוררת חבורת גברים יחד עם נשים צעירות רבות שמתחלפות מעת לעת. על פי העדויות הרבות, חברי הקבוצה השתמשו במועדון "הטאבו" כדי לפתות נשים צעירות רבות להגיע ל"מכללה", שם הם לכאורה קיימו חיי קהילה של מיניות חופשית ובריאה לאור סצנת ה-BDSM, אך לפי החשד היה מדובר במלכודת לנרמול פגיעות מיניות חמורות, ניצול מניפולטיבי ומעשי אונס אכזריים.

לאחר פרסום הפרשה בתוכנית "עובדה", בחודשים האחרונים ולאחר תלונות רבות שהוגשו במשטרה, התנהלה חקירה פלילית של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון בחשד לעבירות מין חמורות כולל אונס במסגרת הפרשה. לפני שבעה חודשים נחשפו בוואלה עדויות חדשות שבין היתר הובילו למעצרם של החשודים לאחר תלונות רבות.

פרשת ״המכללה״ ,בית משפט השלום , 14 באוקטובר 2024. הודיה רן, אתר רשמי
פרשת ״המכללה״ ,בית משפט השלום , 14 באוקטובר 2024/אתר רשמי, הודיה רן

עו"ד אושרת בדש קירמה: "הנשים שהתלוננו עברו דרך ארוכה ואמיצה. הודות לעבודת משטרה מאומצת הובאו 6 חשודים למעצר. עכשיו שפורסמו שמותיהם של חלק מהחשודים אנחנו מקוות שנשים נוספות יאזרו אומץ, ויבואו למסור עדויות".

עו"ד רוני אלוני סדובניק המייצגת את המתלוננת הראשונה : "המתלוננת הצעירה שהעזה לפרוץ את מעגל ההשתקה סביב ראשי הכת המסוכנת, נלחמה על פרסום שמם של החשודים כדי לטעת אומץ לב בכל הנשים שנפלו קורבן למניפולציות הנצלניות של חברי הכת הסדיסטים ואכן מרגע פרסום שמותיהם ודבר מעצרם החלו עוד ועוד נשים ליצור קשר ולבקש למסור עדות על שיטת השעבוד של נערות בסיכון מרשתי מבקשת את עזרת כל מי שיכול/ה להעיד על המודעות של החשודים למצב הנפשי סוציאלי של הקורבנות ועל שיטות העבודה הקבועות שלהם לא לפחד ולהעז לתת עדות כך נציל כולנו את הצעירה הבאה מנפילה למלכודת האכזרית שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully