וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת המתלוננות בפרשת "המכללה": "אני מרגישה שהאומץ שקיבלתי יציל המון נשים מגורל דומה"

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 16:45

מעצרם של ששת החשודים בעבירות מין חמורות בפרשת "המכללה", שעדויות קורבנותיהן נחשפו בוואלה, הוארך בשישה ימים נוספים. החשודים ששמם טרם הותר לפרסום, נעצרו והובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. אחת המתלוננות: "כבר התייאשתי כמעט שלא אזכה לראות את הצדק"

עו״ד רוני אלוני סדובניק המייצגת את המתלוננות/הודיה רן

שישה חשודים הובאו הבוקר (שני) לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב, לאחר שאמש נעצרו בחשד לעבירות מין חמורות כולל אונס במסגרת פרשת "המכללה". החשודים, ששמם טרם הותר לפרסום, יישארו במעצר ל-6 ימים נוספים.

על פי החשד, בדירה בתל אביב התנהל דפוס שיטתי של התעללות מינית, ניצול מניפולטיבי ומעשי אונס אכזריים. אחת המתלוננות בפרשה אמרה לוואלה: "אני מרגישה שהאומץ שקיבלתי יציל המון נשים מגורל דומה למרות שכבר עשו נזקים בלתי הפיכים ורצחו נפשות".

המתלוננת הוסיפה: "כבר התייאשתי כמעט שלא אזכה לראות את הצדק, זה הרבה מעבר לאונס כי יש כאן חבורה מתוחכמת שצדה כלהקה באופן סדור ומתוכנן נערות בסיכון אני ממש מקווה שהשופט יבין את כל הכאב והצער שהם עשו לי ושהגיע הזמן לבוא איתם חשבון, דווקא יום אחרי כיפור אין עיתוי רוחני יותר עבורי. מרגיש לי שבורא עולם מטפל בהם אני ממש מרגישה שהאומץ שקבלתי יציל המון בחורות מגורל דומה למרות שלצערי הם כבר עשו נזקים בלתי הפיכים ורצחו נפשות".

פרשת ״המכללה״ ,בית משפט השלום , 14 באוקטובר 2024. הודיה רן, אתר רשמי
פרשת ״המכללה״, בית המשפט השלום בתל אביב/אתר רשמי, הודיה רן

כזכור, לאחר פרסום הפרשה בתוכנית "עובדה", בחודשים האחרונים ולאחר תלונות רבות שהוגשו במשטרה, התנהלה חקירה פלילית של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון בחשד לעבירות מין חמורות כולל אונס במסגרת הפרשה. לפני שבעה חודשים נחשפו בוואלה עדויות חדשות שבין היתר הובילו למעצרם של החשודים לאחר תלונות רבות.

עורכת הדין רוני אלוני סדובניק מסרה: "אנחנו נמצאות כרגע בבית המשפט השלום בת"א לפני בארכת מעצר של שישה חשודים בפרשה מהחמורות ביותר שראינו בארץ. יש כאן חבורת זכרים שיוצאת לציד משותף וצדה ומתבייתת על נערות בסיכון שהן על גבול גיל 18, אם הן חצו את גיל 18 והן בגירות אפשר לעשות להן כל מה שהם רוצים", אמרה.

סדובניק הוסיפה: "הכינוי למה שהם עושים לנערות הם "מפרמטים" אותם. הם לוקחים בנות שגם ככה מרוסקות. נערות רחוב, נערות עם פגיעות ומטופלות ברווחה. הם פשוט מרסקים אותם עד ליסוד ובונים איזושהי שפחת מין שמשתפת איתם פעולה בתמורה לקצת חום ואהבה, קצת קורת גג ואוכל. זה מה שקורה במדינת ישראל 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully