וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בפרשת "המכללה": המשטרה עצרה שישה חשודים

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 14:07

שישה חשודים נעצרו על ידי המשטרה במהלך חקירה פלילית בחשד לעבירות מין חמורות כולל אונס במסגרת פרשת "המכללה". לפי החשד, בדירה בתל אביב התנהל דפוס שיטתי של התעללות מינית ניצול מניפולטיבי ומעשי אונס אכזריים

שישה חשודים בפרשת "המכללה" נעצרו הלילה (ראשון) והובאו להארכת מעצר עד תום ההליכים, כך נודע לוואלה. לאחר פרסום הפרשה בתוכנית "עובדה", בחודשים האחרונים ולאחר תלונות רבות שהוגשו במשטרה, התנהלה חקירה פלילית של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון בחשד לעבירות מין חמורות כולל אונס במסגרת הפרשה.

"המכללה", ת"א. ראובן קסטרו
"המכללה", ת"א/ראובן קסטרו

כזכור, לפני כשנתיים וחצי, מיכל (שם בדוי) הגיעה בפעם הראשונה למועדון "הטאבו", מועדון BDSM הנמצא בדרום תל אביב. ברחבת המועדון פגשה מיכל דמות מוכרת בחיי הלילה בתל אביב ובעלי המקום. לאחר שניגש אליה, הוא נישק את כף ידה והיא הרגישה שהיא נכנסה לסצנה מהסרטים. רק שהלילה ההוא היה רק הפתיח בו מיכל ונשים נוספות מצאו את עצמן במקום המכונה "המכללה".

"המכללה" היא כינוי לדירה בתל אביב, שבה מתגוררת חבורת גברים יחד עם נשים צעירות רבות שמתחלפות מעת לעת. על פי העדויות הרבות, חברי הקבוצה השתמשו במועדון "הטאבו" כדי לפתות נשים צעירות רבות להגיע ל"מכללה", שם הם לכאורה קיימו חיי קהילה של מיניות חופשית ובריאה לאור סצנת ה-BDSM, אך לפי החשד היה מדובר במלכודת לנרמול פגיעות מיניות חמורות, ניצול מניפולטיבי ומעשי אונס אכזריים.

מועדון טאבו תל אביב, 19 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
מועדון טאבו תל אביב, 19 בדצמבר 2023/ראובן קסטרו

עו"ד אושרת בדש קירמה, המייצגת את המתלוננות: "לשמחתנו החוקרת עדכנה אותנו על כך שעומדים להתבצע היום המעצרים ובתקווה שהמעצרים הללו יובילו לעימותים עם בנות, כמובן שנלווה אותן לאורך כל הדרך, מדובר על עבירות מאוד חמורות תוך ניצול של אותן נשים, המתלוננות הגישו תלונות שחלק מהעבירות שמייחסות לחשודים הן גם עבירות אונס". אושרת שמייצגת 9 מתלוננות, הוסיפה כי "אנו מקווים שעם המעצרים יגיעו מתלוננות נוספות שפחדו לפנות עד עכשיו - והמעצר יעודד אותן להגיע ולהתלונן".

תגובת עו"ד רוני אלוני סדובניק המייצגת את המתלוננת הראשונה שהביאה לפתיחת החקירה: "חבורת הסדיסטים שצדה בשיטתיות נערות בסיכון והרסה אותן סופית - תבוא על עונשה ונקווה שבית המשפט לא יגלה הפעם כהרגלו שום רחמים על מפלצות אלו, אנו מתכוונות להילחם על כך שהנאשמים בתיק מזעזע זה יסיימו חייהם בכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully