וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגיעות מיניות קשות בלב ת"א: המשטרה חוקרת את "פרשת המכללה", כ-10 חשודים במעורבות

עודכן לאחרונה: 22.3.2024 / 7:11

מהעדויות במסגרת חקירת הפרשה, עולה תמונה מטלטלת על שימוש במועדון הטאבו כמלכודת לפיתוי נשים - והובלתן לדירת מרתף סמוכה, שמכונה "המכללה". הנשים טוענות שמה שהוצג כקהילה למיניות חופשית, התברר ככר פורה לניצול מניפולטיבי ומעשי אונס אכזריים | פרסום ראשון

בווידאו: עופרי יהב, מתלוננת נגד אלון קסטיאל, מגיבה על ההחלטה לשחרר אותו שחרור מוקדם/צילום: יואב איתיאל, שלומי גבאי ולע"מ

היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב איילון פתחה בחקירה פלילית נגד לכל הפחות עשרה חשודים במספר רב של פגיעות מיניות בנשים במסגרת מה שנודע כפרשת "המכללה"- כך נודע לוואלה והלילה (בין חמישי לשישי) הותר לפרסום. מהעדויות שנאספו עולה תמונה מטלטלת על שימוש במועדון מוכר בתל אביב לשם פיתוי נשים צעירות - והובלתן לדירה סמוכה שמשמשת כמלכודת.

לאחר פרסום הפרשה בתוכנית "עובדה" לפני יותר משנה, מספר דו ספרתי של נשים, שמלוות על ידי ייצוג משפטי, התלוננו במשטרה נגד חשודים רבים בטענה שנפגעו מינית ואף נאנסו על ידי החשודים. הפגיעות המיניות בוצעו כאמור בדירת מרתף בדרום תל אביב המכונה "המכללה" - שבה מתגוררים גברים ונשים צעירות רבות. וכמו כן, גם על פי החשד במועדון "הטאבו" בעיר שבו מתקיימת פעילות BDSM (מונח לנטיות ופרקטיקות מיניות בעלות מרכיבים של יחסי שליטה או כאב).

מועדון טאבו תל אביב, 19 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
מועדון הטאבו בתל אביב, שבו מתקיימת פעילות BDSM/ראובן קסטרו
"המכללה", ת"א. ראובן קסטרו
דירת המסתור - מלכות מתוחכמת לנרמול פגיעות מיניות/ראובן קסטרו

לאחר התלונות הרבות שהתקבלו על ידי נפגעות, במשטרה פתחו בחקירה והלילה דבר קיומה הותר לפרסום לאחר שתם תוקפו של צו איסור הפרסום שהוטל על פרטיה.

על פי העדויות הרבות, החשודים משתמשים במועדון הטאבו שממוקם בסמוך לתחנה המרכזית בתל אביב בכדי לפתות נשים צעירות רבות להגיע לאותה דירה - שם הם לכאורה מקיימים חיי קהילה של מיניות חופשית ובריאה לאור סצנת ה- BDSM. אולם המתלוננות מתארות את הקהילה כמין מלכודת מתוחכמת לנרמול פגיעות מיניות חמורות, ניצול מניפולטיבי ואף מעשי אונס אכזריים.

קבוצת המעורבים בחקירה מורכבת מגברים רבים שעל פי החשד לקחו חלק באירועי הפגיעות המיניות שנפרסים על פני תקופת זמן של שנים.

"המכללה", ת"א. ראובן קסטרו
אירועי הפגיעות המיניות נפרסים על פני תקופת זמן של שנים/ראובן קסטרו
"המכללה", ת"א. ראובן קסטרו
החשדות: פגיעות מיניות חמורות, ניצול מניפולטיבי ומעשי אונס אכזריים/ראובן קסטרו

על אף שהעדויות הקשות טלטלו את קהילת ה-BDSM בישראל לאחר שנחשפו, מועדון הטאבו המשיך לקיים פעילות במשך כחצי שנה עד שמשטרת מחוז תל אביב הטילה צו סגירה על הפעילות במועדון. אחד מן הנימוקים לצו היה כי "קיים יסוד סביר להניח שבעלי העסק עושים שימוש בעסק לביצוע עבירות פליליות, לריבוי עבירות מין".

כאשר נגמר תוקפו של צו הסגירה לפני מספר חודשים, בעלים חדשים רכשו אותו ובמשטרה בחרו לאפשר את פתיחתו תחת אזהרות מרובות שניתנו למפעיליו. כעת חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון ממשיכים לחקור את התלונות ולבחון את החשדות נגד המעורבים הרבים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully