וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כטב"ם ששוגר מעיראק חצה דרך סוריה לשטח ישראל; המליציות השיעיות: "שיגרנו נחיל"

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 22:45

אזעקות הופעלו ביישובי דרום רמת הגולן ובקעת בית שאן. מצה"ל נמסר כי לעבר כלי הטיס שוגרו כמה מיירטים, ללא נפגעים. המליציות השיעיות בעיראק לקחו אחריות על הירי, תוך שהצהירו כי ביצעו אותו לעבר "יעד בבקעת הירדן"

כטב"מ מתפוצץ בשמי צפון הארץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כטב"ם ששוגר מעיראק חצה הערב (ראשון) מסוריה לשטח ישראל, כך מסר צה"ל בהמשך לאזעקות שהופעלו ביישובי דרום רמת הגולן ובקעת בית שאן. לעבר כלי הטיס שוגרו כמה מיירטים, ללא נפגעים.

המליציות השיעיות בעיראק לקחו אחריות על הירי, תוך שהצהירו כי שיגרו נחיל כטב"מים לעבר "יעד בבקעת הירדן".

כטב"מ מתפוצץ בשמי צפון הארץ. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כטב"מ מתפוצץ בשמי צפון הארץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יממה מתוחה התרחשה בצפון הארץ, לאחר שבמהלך הלילה זוהו 150 שיגורים לעבר האזור. בשעות הבוקר, שלושה בני אדם נפצעו מרסיסי רקטה בקרית ביאליק, בהם בן 70 שנפצע בינוני.

מאוחר יותר, עדכן חיזבאללה כי ירי הרקטות לצפון כוון לעבר בסיס חיל האוויר ברמת דוד. לפי ההודעה, זה בוצע כתגובה לגל התקיפות הישראליות בלבנון בימים האחרונים. עוד הוסיף הארגון כי תקף מתקן של רפאל באזור הקריות בתגובה ראשונה לפיצוצי הביפרים ומכשירי הקשר. רשת אל-מיאדין שמקורבת לחיזבאללה דיווחה כי הטילים שוגרו לרמת דוד מאחד מבסיסי הטילים התת קרקעי "עימאד" אותם חשף חיזבאללה לאחרונה.

עוד בוואלה

מה נסראללה מסתיר? הסיבה שחיזבאללה ממשיך במתקפות נרחבות - למרות האבידות

לכתבה המלאה

הערב, נשא הרמטכ"ל הרצי הלוי הצהרה מיוחדת לתקשורת. "ביום שישי האחרון פגענו בכוח העילית של חיזבאללה, יחידת רדואן, גם מפקד העילית עקיל חוסל", אמר. "זה מטלטל את הפיקוד. הם תכננו במשך שנים תוכניות לכיבוש הגליל. הם תכננו איך להוציא את הפיגוע הבא, יכול להיום שזה מה שהם עסקו בו באותה פגישה באותו אחה"צ. איך לחדור לישראל, לרצוח אזרחים, לחטוף חיילים. הפגזנו אותם. זה עובר ביכולות - גם במודיעין גם בהתקפה".

"זה מסר ברור לחיזבאללה ופגיעה קשה. זה מסר ברור למזה"ת כולו ויותר מכך - נדע להגיע לכל מי שיאיים על אזרחי ישראל", הוסיף הרמטכ"ל. "זו לא הפגיעה הראשונה שלנו ברדואן - כוח הפשיטה של חיזבאללה. אנחנו תוקפים ומשמידים את היכולות של הכוח הזה, בתחבולות שונות יוזמים ופועלים בלי הפסקה. בתחילת המלחמה צהל פגע בחיזבאללה בשיטתיות יום אחרי יום, במשך חודשים אנחנו גורעים את היכולות שחיזבאללה בנה לאורך עשרות שנים, שכבה אחר שכבה, בדגש על שיגור ולחימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully