וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד באמירה מזעזעת: "לפחות טבח 7 באוקטובר קרה בממשלה ציונית"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 14:46

ברקע הפיגוע הרצחני במעבר אלנבי, חבר הכנסת אריאל קלנר נשאל על גל הטרור שהרים את הראש בשנה האחרונה תחת ממשלת הימין, ובחר לתקוף את הממשלה הקודמת: "הם נשענו על האחים המוסלמים, שזו מפלגת אחות של חמאס"

"לפחות הטבח קרה בממשלה ציונית": האמירה האומללה של ח"כ קלנר/ערוץ הכנסת

חבר הכנסת אריאל קלנר (הליכוד) התראיין אתמול (ראשון) בערוץ הכנסת לתוכנית של יובל שגב ואפרת אביבי, ונשאל על ידי שגב העלייה בגל הטרור ברקע הפיגוע הקשה שאירע אתמול במעבר אלנבי, שבו נרצחו שלושה ישראלים.

שגב שאל את קלנר האם הוא מוצא לנכון להתנצל על כך שהאשים את הממשלה הקודמת בגל הפיגועים, לאור העבודה שהטרור הרים ראש בצורה יותר מסוכנת תחת ממשלת הימין, וקלנר אמר: "הממשלה שנשענה על נציגות של אחים מוסלמים היה צריך לעשות כל מה שרק אפשר כדי שתעבור מהעולם. עובדתית היא שמדינת ישראל לא הייתה יכולה להילחם כל עוד מנסור עבאס היה בממשלה, וכל עוד הייתה תלויה בגורמים של האחים המוסלמים שזו מפלגת אחות של חמאס".

במענה לטענה כי בממשלה הנוכחית אירע הטבח המזעזע של 7 באוקטובר ולא בממשלה הקודמת אמר קלנר: "כשהם ניסו להילחם על דברים מסוימים הם לא עשו את זה. אוי ואבוי אם זה היה מגיע במשמרת שלהם. עם כמה שהטבח הזה נורא, לפחות זה קרה בממשלה שמחויבת לציונות ולדגל הציוני. יש דברים מסוימים שצריך לשפר, יש תפיסות צבאיות קשות מאוד שהושרשו פה במשך שנים, כאילו שתפיסת קרקע ושטח זה ממש מילה גסה ואנחנו צריכים להתמכר לקונספציות".

אריאל קלנר מתראיין ליובל שגב ואפרת אביבי בערוץ כנסת. ערוץ כנסת, צילום מסך
"עם כמה שהטבח הזה נורא, לפחות זה קרה בממשלה שמחויבת לציונות ולדגל הציוני". ח"כ קלנר מתראיין לערוץ כנסת/צילום מסך, ערוץ כנסת

היום (שני) התראיין קלנר גם לרדיו 103FM, והתייחס להחלטה של שופטי בית המשפט העליון לפיה על שר המשפטים יריב לוין לכנס את הוועדה לבחירת שופטים ולאפשר את ההצבעה על מינוי נשיא לבית המשפט העליון.

"ברור שבג"ץ פועל בניגוד לחוק", אמר. "החוק מאוד ברור, מזמין את הציבור, כל מי שיודע לקרוא בלי ניקוד יכול לקרוא את חוק בתי המשפט ולהבין למי יש את הסמכות לכנס את הוועדה. למה כפוף בג"ץ? מי מאזן אותו? יש פה קבוצה של אנשים שבפלפולים משפטיים אומרים שהם עושים מה שבא להם, לא הממשלה. הסניוריטי הוא לא חוק, זכות כל אחד לבוא ולערער עליו. לא מכיר מקומות שממנים אנשים דווקא כי הם הוותיקים ביותר. הסיבה היחידה שמתעקשים על עמית זו אותה הסיבה שרצו למנות את מנדלבליט - כי הוא יהיה טוב למערכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בהמשך הוסיף: "עמית מייצג את האגף הפרוגרסיבי הקיצוני ביותר בעליון, הוא לא ראוי. כשאת הנוהג שחוקי יסוד לא פוסלים, פסלו שני חוקי יסוד בזמן מלחמה, זה עורר אתכם? את העליון לא מעניין שום דבר, לא המלחמה. אני לא מתכוון לרוץ לבג"ץ, אני יודע במה הוא מתעסק ומה האג'נדות שלו, ולמה אתם מגנים עליו. השר לוין צריך לציית לחוק, וגם בג"ץ צריך לציית לחוק, וחבל שהוא לא מציית לו. אני מאמין לחוק, לדמוקרטיה, ואני לא רוצה שאיש פרוגרס קיצוני יהיה אחד האנשים הכי חזקים במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully