וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מאריך את המבצע בג'נין: "צריך לטפל בטרור עכשיו"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 7:44

הלחימה במחנה הפליטים אמורה הייתה להסתיים אתמול, אולם בצה"ל החליטו להמשיך בה כל עוד קיים מודיעין על פעילות טרור, ומבצעים נוספים עומדים על הפרק. מקורות צבאיים: במקרה של הסלמה, לא יהיה מנוס מהסטת כוחות נוספים לגדה

פעילות הכוחות בג'נין/דובר צה"ל

בצה"ל החליטו כי המבצע הצבאי במחנה הפליטים בג'נין, שאמור היה להסתיים אתמול, יוארך כל עוד מתקבל מודיעין על תשתיות טרור במקום. זאת, לפי הנחיית שר הביטחון יואב גלנט.

עד כה, כ-30 מחבלים נהרגו במסגרת הלחימה באזור, וכ-30 פלסטינים נוספים החשודים בפעילות טרור נעצרו. במהלך הלחימה נהרג לוחם מגדוד 906 וחמישה נפצעו באורח קל עד בינוני. בינתיים, צה"ל תגבר את האזור בכוחות מג"ב, כלי הנדסה וכוחות מיוחדים במילואים, בנוסף לכוחות מבית הספר למקצועות החי"ר.

לפי מקורות צבאיים, המבצע בלב מחנה הפליטים ג'נין, הכולל הרס מבנים וכבישים שמתחתיהם הוטמנו מטענים רבי עוצמה במשקל של מעל 100 ק"ג חומר נפץ, אמור להעביר מסר כי צה"ל "מסיר את הכפפות" בלחימה בטרור.

ישנה סברה כי לנוכח ההתרעות המתגברות, במקרה של התדרדרות ביטחונית יעמוד על הפרק מבצע רחב היקף נוסף באיו"ש. קיים חשש, על רקע חשיפת מכוניות תופת והירי על צירי התנועה, כי במקרה כזה לא יהיה מנוס מלהעביר כוחות נוספים לגדה המערבית כדי להרחיב את הפעילות נגד תשתיות הטרור במחנות הפליטים.

פעילות הכוחות בג'נין. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל בג'נין, השבוע/דובר צה"ל

"תשתיות הטרור באיו"ש נמצאות בשלב בניין הכוח. אסור לחכות שיתעצמו. צריך לטפל בהן עכשיו. לא לחכות", אמר לוואלה גורם ביטחוני.

עוד בוואלה

ההסתה יוצאת משליטה, וחברון מתעוררת: "עניין של זמן עד הפיגוע הבא"

לכתבה המלאה

"השיטה? לגרום למחבלים לצאת עם ידיים מורמות או להרוג אותם. לאתר את כל מעבדות הנפץ ולהגביר את הטיפול בהברחות הנשק מירדן שהפכו להיות אירוע אסטרטגי. כל יום שאתה מתעכב בטיפול אתה מחמיר את מצבך העתידי. אסור לחכות לפיגוע התאבדות בלב המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'נין
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully