וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נס גדול": כוחות הביטחון נטרלו רכב תופת בכניסה לעטרת בבנימין

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 10:14

הרכב אותר לפנות בוקר חונה בצד הכביש בצומת מרכזית בכביש חוצה בנימין - ציר מרכזי והומה מכוניות במהלך היום. חבלנים נטרלו את מכלי הגז המחוברים למנגנון הפעלה, אין נפגעים. יו"ר מועצת יש"ע: "הטרור ביהודה ושומרון מחייב פעולה מלחמתית בדיוק כמו בעזה וברפיח"

רכב תופת עטרת בנימין/הצלה ללא גבולות

כוחות הביטחון איתרו הבוקר (שני) רכב תופת בכניסה לעטרת בבנימין. רכב אותר לפנות בוקר חונה בצד הכביש, בצומת מרכזית בכביש חוצה בנימין, ציר מרכזי והומה מכוניות במהלך היום. חבלני המשטרה ביצעו לפני זמן קצר פיצוץ מבוקר לנטרול בלוני הגז, אין נפגעים. הרכב היה עם לוחית רישוי ישראלית, אך לא ברור עדיין אם מדובר בכלי רכב שירד מהכביש או ברכב גנוב.

סמוך לשעה 4 לפנות בוקר כוחות הביטחון איתרו רכב חשוד בכניסה ליישוב, כשהוא עם לוחית זיהוי לא תואמת. חבלנים שהוזעקו למקום פתחו בבדיקה במהלכה אותרו מטען המורכב מכלי גז שהוכן לפיצוץ. בעקבות הטיפול בניסיון פיגוע תופת הכניסה לישוב נחסמה. גם כביש 465, חוצה בנימין נחסם במקטע שבין צומת המשטרה הבריטית לנווה צוף.

רכב תופת עטרת בנימין. ללא קרדיט, מערכת וואלה
רכב התופת שאותר ביישוב עטרת. "נס גדול קרה הבוקר בבנימין"/מערכת וואלה, ללא קרדיט
רכב תופת עטרת בנימין. הצלה ללא גבולות, אתר רשמי
מכונית תופת שלישית בתוך 3 ימים בלבד. רכב התופת שאותר ביישוב עטרת/אתר רשמי, הצלה ללא גבולות

ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע ישראל ישראל גנץ אמר כי חייבים לפעול במהירות כדי למנוע מקרית כאלה בעתיד. "נס גדול קרה הבוקר בבנימין", מסר. "הטרור ביהודה ושומרון מחייב פעולה מלחמתית בדיוק כמו בעזה וברפיח. יש להניע אוכלוסיה ולהחריב את שכונות ותשתיות הטרור עד עפר".

ראש מועצת בית אל, שי אלון, מסר בתגובה לאירוע: "עוד נס גדול התרחש הבוקר בנטרול מכונית תופת בכביש חוצה בנימין מתחת לעטרת. זו מכונית תופת שלישית בתוך 3 ימים בלבד. חייבים להפנים כי איום המטענים והפיצוצים כאן יותר מתמיד, בהכוונת איראן להבעיר את הגזרה כולה. מבצע 'מחנות קיץ' לא יכול להיות מצומצם ולהתמקד במוקדים נקודתיים - הוא חייב להתרחב לכל יו"ש."

רכב תופת עטרת בנימין. הצלה ללא גבולות, אתר רשמי
"חייבים להפנים כי איום המטענים והפיצוצים כאן יותר מתמיד". רכב התופת שאותר ביישוב עטרת/אתר רשמי, הצלה ללא גבולות
רכב תופת עטרת בנימין. הצלה ללא גבולות, אתר רשמי
"המכונית בעטרת יכולה באותה מידה להגיע לכפר סבא". רכב התופת שאותר ביישוב עטרת/אתר רשמי, הצלה ללא גבולות

"ניסים לא תמיד קורים ואסור לנו להגיע אל האירוע הטרגי הבא. עלינו להפתיע את אויבינו ולהפוך את המשוואה, לצאת באופן יזום לכל הערים הפלסטיניות ביהודה ושומרון, לכתר אותם, להיכנס בכוחות גדולים ולבצע ניקיון יסודי מכל איום על תושבי מדינת ישראל", אמר. "המכונית בעטרת יכולה באותה מידה להגיע לכפר סבא, רעננה, הרצליה ותל אביב אם לא נתעורר לנוכח האיום, אנחנו נצטער על כך בנהרות דם יקירינו. זו מלחמה וחייבים לפעול בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully