וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר בליכוד: "נתניהו ימשוך זמן בכל תירוץ אפשרי, עד שכל החטופים ימותו"

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 14:28

אחרי איתור גופות ששת החטופים במנהרה ברפיח, שר במפלגה יוצא נגד נתניהו ומטיח בו האשמות קשות: "הוא החליט להציל את הקואליציה במקום החטופים, גורלם נחרץ למות בשבי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״מי שרוצח חטופים - לא רוצה עסקה"/רועי אברהם/ לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל/ לע״מ

"נתניהו ימציא כל תירוץ אפשרי כדי למשוך זמן, עד שכל החטופים ימותו" - כך אומר שר בליכוד, בעקבות הודעת צה"ל הבוקר (ראשון) על מציאת גופותיהם של שישה חטופים במנהרה ברפיח.

"נתניהו קיבל החלטה להציל את הקואליציה ולא להציל את החטופים", לדברי השר, "גורלם נחרץ למות בשבי. נתניהו ימציא כל תירוץ אפשרי כדי למשוך זמן עד שכולם ימותו".

התבטאויות מסוג זה נשמעות חדשות לבקרים מכיוון משפחות החטופים עצמם בחודשים האחרונים, אולם אמירה חריפה כל כך מכיוון שר במפלגת השלטון מסמנת עליית מדרגה בעוצמת הביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו מתוך הקואליציה.

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר איתור 6 גופות החטופים. רועי אברהם, לשכת העיתונות הממשלתית
האשמות קשות מתוך הליכוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, רועי אברהם

ביקורת ברוח דומה, ונחרצת כמעט באותה המידה, השמיע הבוקר שר הביטחון יואב גלנט - שקרא להפוך את ההחלטה שהתקבלה ביום חמישי בקבינט המדיני-ביטחוני בעניין הישארות צה"ל בציר פילדלפי. "הקבינט המדיני-ביטחוני חייב להתכנס באופן מיידי ולהפוך את ההחלטה שהתקבלה ביום חמישי", אמר השר והוסיף: "זה מאוחר עבור החטופים שנרצחו בדם קר. חייבים להשיב הביתה את החטופים שנותרו בשבי חמאס".

כזכור, גם באותו דיון בקבינט, שבו הוחלט כי צה"ל יישאר בציר, גלנט התנגד והטונים הפכו צורמים ביותר. בכירים שמעורים בנאמר באותו דיון, סיפרו לוואלה כי הדברים הידרדרו לכדי צעקות בין ראש הממשלה לשר הביטחון. בכיר ישראלי אמר כי אחרי שנתניהו הודיע שהוא מתכוון להעלות את הנושא להצבעה, גלנט הגיב ואמר: "לראש הממשלה יש סמכות להעלות כל החלטה להצבעה. גם להוציא את החטופים להורג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully