וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה יהב: "ממתי הצפון מעניין מישהו? המדינה הזו מחדרה-לגדרה"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 14:15

ראש העיר חיפה התייחס בראיון לרדיו 104.5FM למוכנות העיר למתקפה עליה: "אנחנו רואים עכשיו איך נראה חיל אוויר כשהוא מטפל בצפון ואיך הוא נראה כשמטפלים בת"א, בהרבה נושאים אני צריך עזרה אבל אין אף אחד שבא להתעניין"

תקיפה בדרום לבנון/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יונה יהב, ראש עיריית חיפה, שוחח היום (ראשון) עם ליאת רון ב-104.5fm על אלפי המשגרים שהושמדו במתקפת המנע שביצע צה"ל נגד חיזבאללה בדרום לבנון, לאחר ההתרעה של אמ"ן. במתקפת המנע השתתפו כ-100 מטוסים של חיל האוויר, שסיכלו את הכוונה והשמידו את המשגרים שתוכננו לירות בשעה 05:00 לאזור הצפון והמרכז.

יונה יהב. ראובן קפוצ'ינסקי,
"חופי הים ריקים". ראש העיר חיפה יונה יהב/ראובן קפוצ'ינסקי
נזקים בעכו לאחר ירי חיזבאללה , 25 באוגוסט 2024. רויטרס
נזקים בעכו לאחר ירי חיזבאללה , 25 באוגוסט 2024/רויטרס

בפתח דבריו התייחס יהב למכת המנע של ישראל, ולהיערכות בעורף הישראלי לתגובה קשה של חיזבאללה: "אנחנו ערוכים באופן יוצא מן הכלל ואני ביקשתי מהתושבים לפנות את חופי הים - וזה בוצע, חופי הים ריקים". עוד סיפר על הצעדים שנוקטת עיריית חיפה: "יש שישה מרחבים ואנחנו מדריכים אותם, בשלב זה נראה בסדר".

כשנשאל אם ברצונו להעביר הוראות מסוימות לתושבי חיפה השיב: "כרגע לא רוצה להעביר שום דבר, אני מועסק בזה שרוב השכונות כלואות וצריך למצוא מוצא. הנמל בסדר, לא עובדים בתפוקת שיא אבל הכל נמצא בשליטה שם תודה לאל".

צריך עזרה?
"בהרבה נושאים, רק שאין אף אחד שמתעניין. ממתי הצפון מעניין מישהו? אם היינו בת"א היו מעניינים מישהו. המדינה הזו מחדרה-לגדרה".  עוד סיפר: "כרגע הובא לשולחני שאנחנו צריכים צמ"א, שעולה ביום 400 אלף שקל, מי יממן את זה בדיוק?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully