וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים על מבצע החילוץ הגופות: "יקירינו משלמים את מחיר ההפקרה של נתניהו"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 12:32

פורום חיים מתח ביקורת על ראש הממשלה עם השבת גופותיהם של שישה חטופים מרצועת עזה: "ניתן היה להצילם ולהשיבם בחיים. הם משלמים בחייהם על הפקרתם". בנו של אלכס דנציג פרסם בפייסבוק שיר מחאה ארסי - שיצא נגד ראש הממשלה ובנו, ונכדתו תקפה את בן גביר: "ליצן, שישתוק"

הצהרתו של מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן בירושלים/רויטרס

פורום חיים, המאגד משפחות של חטופים, האשים היום (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהפקרת החטופים. זאת, בעקבות חילוץ שש גופות של ישראלים שנחטפו בחיים לשטח הרצועה, וברקע המגעים לעסקה.

"יקירינו בעזה משלמים בחייהם את מחיר ההפקרה וההפקרות של נתניהו", נמסר מטעם הפורום. "משפחת פורום חיים מתעוררת לעוד בוקר נורא, עם הבשורה הקשה על הירצחו של אברהם מונדר בשבי. תנחומינו לבני המשפחה ולמשפחות הנוספות מניר עוז ונירים אשר מקבלות היום את גופות יקיריהם שחולצו מעזה, למרות שניתן היה להצילם ולהשיבם בחיים".

"אנו קוראים למר הפקרה, בנימין נתניהו: החטופים לא רק סובלים בעזה כבר יותר מעשרה חודשים, הם גם משלמים בחייהם על הפקרתם!", הוסיפו.

אמש פנה הפורום למתווכות בעסקה, ארצות הברית, קטאר ומצרים, וקרא להן שלא לאפשר לצדדים לטרפד את העסקה.

כוחות צה"ל החזירו הלילה לישראל במבצע לילי גופות של שישה ישראלים שנחטפו לרצועת ב-7 באוקטובר: אברהם מונדר, יורם מצגר וחיים פרי מניר עוז, נדב פופלוול ויגב בוכשטב מנירים, וחטוף נוסף ששמו טרם הותר לפרסום. כל השישה נחטפו בחיים, ומלב מונדר - הירצחם של כל היתר פורסם בעבר. 109 בני אדם עודם בשבי.

אחיינו של אברהם מונדר, שחר מור, אמר בריאיון ל-103fm כי המדינה "בזבזה את הזמן וההזדמנויות להציל אותו". לדבריו, " הוא החזיק מעמד הרבה מאוד זמן".

"זה עוד מקרה נוראי, הדם על הידיים של ממשלת הדמים. יכלו לחלץ אותו לפני ולא לפוצץ את עסקת החטופים ביום האחרון שלה כדי לא לשחק אותה אבו עלי", אמר.

מור סיפר כי דודו, בן 79, "היה צנחן בגבעת התחמושת, הוא היה גיבור מלחמה, כך המדינה שלו גמלה לו לעת זקנה, הפקירה אותו למות".

"העדפנו לשמור על התקווה", הוא הוסיף. "מי שחטף את אברהם זה חמאס, מי שהפקיר - ממשלת ישראל. חמאס זה ארגון רצחני שרוצה רק להרוג, אך הממשלה שלי אמורה להגן על הדוד שלי. מה זאת אומרת? היא בזבזה את כל הזמן וההזדמנויות. בשביל ההישרדות הפוליטית של נתניהו, הדוד שלי מת. תוציאו את כל מי שחי עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אליה, נכדתו של אלכס דנציג, שגופתו הוחזרה במסגרת המבצע, אמרה לוואלה כי "אין לי מה לשמוח כרגע.
חשבתי שכשהגופה תחזור ארגיש שלמה. אבל לא. סבא היה צריך לחזור בחיים והוא היה יכול לחזור בחיים. חילוץ הגופות קצת מנחם, נותן הרגשה שבאמת עושים למען החטופים, אבל לא מספיק. דוד שלי איציק אלגרט צריך לחזור בחיים". היא התייחסה לדברי השר איתמר בן גביר, שאמר הבוקר כי את החטופים יש להחזיר רק בעזרת לחץ צבאי ולא באמצעות "עסקאות מופקרות", ואמרה כי "החילוצים לא יחזירו את כולם בחיים, אז כדאי לבן גביר לסתום את הפה כי הוא חתיכת ליצן. רק עסקה תחזיר את כולם הביתה ואנחנו נמשיך להילחם על העסקה הזאת. שכל האהובים והאהובות שלנו יחזרו. שהמלחמה הארורה הזאת כבר תסתיים".


בן דנציג, בנו של אלכס, כתב בפייסבוק שיר מחאה כואב שיצא נגד ראש הממשלה ובנו. "האם יאיר בנו ישתה קוקטייל לזכרם?, דומני שכן הוא יצור כה מטומטם", לשון חלק ממילות השיר. בהמשכו תוהה דנציג רטורית "האם מישהו יקח אחריות? ברור שלא. אנחנו הרי רק קטנה כטעות. האם מילה משנה כאן שוב? ממש לא, תיקבר ואל תשוב, אל תשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully