וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו, די לטרפודים": מחאות בתל אביב ובירושלים לקראת המו"מ בדוחא

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 10:03

על רקע יציאת המשלחת לקטאר, משפחות חטופים קראו לעסקה במרכז תל אביב. "סמוטריץ' ובן גביר - אם הבן שלי קורבן ראוי בעיניכם, קחו את שלכם לעזה במקומו", אמר אביו של טל שוהם. במקביל, ארבעה נעצרו בהפגנה מול ביתו של ניר ברקת בירושלים

בווידאו:מחאת הנשים להשבת החטופים, בית ז'בוטינסקי, 15 באוגוסט 2024/ליזי שאנן

פעילות מחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים הפגינו הבוקר (חמישי) מחוץ לבית ז'בוטינסקי בתל אביב בקריאה לעסקה. בהפגנה נכחו גם קרובי חטופים. המפגינים צעדו על רחוב קינג ג'ורג' וחסמו אותו לתנועה.

"במשך יותר מעשרה חודשים עשרות חטופים שיכולנו להציל הופקרו על ידי ראש הממשלה לסבל ולמוות בשבי החמאס" כך נמסר מהפעילות. "נתניהו, די לטרפודים, חיי החטופים חשובים מחיי הממשלה שלך. מהפסגה בקטאר יכולה לצאת רק בשורה אחת: עסקה - עכשיו!"

מחאת הנשים להשבת החטופים,מצודת זאב, 15 באוגוסט 2024. נעם אמיר, אתר רשמי
"עסקה- עכשיו!" המחאה בתל אביב הבוקר/אתר רשמי, נעם אמיר

בהפגנה נאמו בני משפחות החטופים, בניהם גלעד שהם, אביו של החטוף טל שהם, שאמר: "אדון סמוטריץ, אם הבן שלי והמשפחות שלנו הם קורבן ראוי בעיניך, תואילו בטובכם לקחת אותם לעזה ותשחררו מיד את החטופים שלנו".

שחר מור, אחיינו של אברהם מונדר, דיבר עם התקשורת שנכחה במקום: "אם נתניהו היה רוצה אותם כאן, הם כבר היו כאן" יותם כהן, אחיו של החטוף נמרוד כהן, אמר: "נתניהו, אנחנו יודעים שאתה לא רוצה עסקה. אם זה תלוי בך החטופים יירקבו וימותו בשבי. אנחנו נמשיך להילחם, רוב העם רוצה שיחזרו החטופים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
מחאת הנשים להשבת החטופים,מצודת זאב, 15 באוגוסט 2024. נעם אמיר, אתר רשמי
"נמשיך להילחם, רוב העם רוצה עסקה" משפחות חטופים בתל אביב/אתר רשמי, נעם אמיר

במקביל, פעילי "משנים כיוון" חסמו הבוקר את ביתו של שר הכלכלה ניר ברקת בירושלים בביקורת על הפקרת החטופים ועל תמיכתו בפועל בהתנהלותו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. ארבעה מפגינים נעצרו על ידי המשטרה.

"ברקת, שר הכלכלה, בפועל מאמץ את מדיניותו של בן גביר והקיצוניים בממשלה ומאפשר את הפקרת החטופים ואת החרבת הכלכלה", כך מסרו הפעילים. "הוא יכול לשנות את המציאות, לקרוא לעסקה, ולקרוא להחזרת המנדט לעם אחרי המחדל הגדול ביותר במדינה. בחירתו לא להשמיע את קולו הופכת אותו לאשם לא פחות מבן גביר ויתר הקיצוניים שמובילים את הממשלה ואת המדינה לתהום."

הערב צפויה להתקיים הפגנה של מטה משפחות החטופים תחת הכותרת "צעדת ההזדמנות האחרונה", על רקע יציאת המשלחת לפסגת המסע ומתן בדוחא. המפגש צפוי להיות רגע מכריע עבור עסקת החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully