וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת משפחות החטופים בתל אביב: "נתניהו עושה סיכול ממוקד לעסקה, אל תוותרו לו"

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 7:20

ההתכנסות באה לאחר כוונת ראש הממשלה להוציא צוות משא ומתן לפסגה של המתווכות, החשש מהסלמה אזורית והדאגה לחיי החטופים. עינב צנגאוקר אימו של מתן אמרה "נתניהו ממשיך לספסר בחיי החטופים כדי לשמר את שלטונו"

הצהרת משפחות חטופים בשער בגין/ניב אהרונסון

משפחות החטופים נשאו הערב (שבת) הצהרה תקשורתית מול שער בסיס הקריה בתל אביב, בעקבות הכוונה של ראש הממשלה להוציא צוות משא ומתן לפסגה של המתווכות, האיומים מהצפון והסכנות שבהמשך המלחמה על חיי החטופים.

בין קרובי משפחות החטופים שנשאו דברים היו עינב צנגאוקר, אימו של מתן; יהודה כהן, אביו של החייל החטוף נמרוד כהן; יפעת קלדרון, קרובת משפחתו של עופר קלדרון; ושי מוזס, אחיינו של החטוף גדי מוזס.

"נתניהו ממשיך לספסר בחיי החטופים כדי לשמר את שלטונו. אם נתניהו ימשיך לגרור רגליים, אם לא יסגור עכשיו מתווה כולל לעסקה שיחזיר את כולם - נקבל בחזרה רק גופות, אם בכלל. נתניהו רוצה להאריך את המלחמה כדי להאריך את שלטונו. הוא מוכן לגרור אותנו להסלמה במקום להביא את העסקה שתציל חיים ותמנע הסלמה".

"חברי צוות המשא ומתן, תדרשו מראש מהממשלה להגיע מוכנים לסגור עסקה בפסגה בחמישי הקרוב. אל תחששו להתעמת עם נתניהו, תסתכלו לו בלבן של העיניים ואל תוותרו לו. עצרו את הסיכול הממוקד שנתניהו עושה לעסקה".

עינב צנגאוקר בהצהרת משפחות חטופים בשער בגין. 10 באוגוסט 2024. ניב אהרונסון
"חברי צוות המשא ומתן - אל תחששו להתעמת עם נתניהו, תסתכלו לו בלבן של העיניים"/ניב אהרונסון
עינב צנגאוקר, יוכבד ליפשיץ בהצהרת משפחות חטופים בשער בגין. 10 באוגוסט 2024. ניב אהרונסון
עינב צנגאוקר עם יוכבד ליפשיץ שנחטפה ווחררה - בעלה עודד נותר בשבי/ניב אהרונסון

"אני שי מוזס, דוד שלי גדי נחטף בחיים, וזה הסיכוי שלנו להציל אותו. לכולם ברור בשלב הזה שהמשך הלחץ הצבאי יעלה בחיי חטופים. עסקת חטופים היא הניצחון האמיתי והיא המפתח למניעת ההסלמה, היא תאחד את העם הפצוע והחבול, ותביא לתחילתו של ריפוי".

"איך מצד אחד מדברים על פסגה להשגת עסקה, ומצד שני נתניהו מבטיח בראיונות בעולם להמשיך במלחמה. לכולם ברור: כל עוד יש מלחמה, לא תהיה עסקה שתחזיר את כולם. יש על השולחן מתווה כולל לעסקה, שהמחיר שלה הוא הפסקת המלחמה, וזו הדרך היחידה להציל את כולם מהשבי הנורא בעזה".

"אני יפעת, בת דודו של עופר קלדרון שנחטף בחיים, ומחכה שנציל אותו. נתניהו האכזר מספסר בחיי החטופים משיקולי הישרדות פוליטית, וכדי לברוח מוועדת החקירה לאסון השבעה באוקטובר. סמוטריץ' ובן גביר מוכנים להקריב את בני המשפחות שלנו, כדי להגשים את הפנטזיות הקיצוניות שלהם.

"שמענו אתמול את עדותה מהשבי של אילנה גריצ'ווסקי הגיבורה. היא סיפרה שכאשר שמעו בשבי שהממשלה מדברת על "מלחמה ארוכה", הם נשברו והרגישו שהממשלה והמדינה ויתרו עליהם. מצד שני, היא סיפרה שהדיווחים על ההפגנות נתנו להן כוח בשבי ותקווה".

זו הקריאה שלנו גם הערב לציבור - זה מאבק ארוך ומורט עצבים. תמשיכו לצאת איתנו לרחובות בימים הקריטיים האלה. תמשיכו לעזור לנו לחשוף את הטירפודים ולבלום אותם. תמשיכו להילחם למען החטופים, הם רואים ושומעים וזה נותן להם כוח ותקווה. בואו יחד נחזיר את כולם הביתה עכשיו!

יפעת קלדרון בהצהרת משפחות חטופים בשער בגין. 10 באוגוסט 2024. ניב אהרונסון
"נתניהו האכזר מספסר בחיי החטופים משיקולי הישרדות פוליטית" - יפעת קלדרון, בת דודו של עופר קלדרון/ניב אהרונסון

יהודה כהן, אביו של נמרוד כהן: "אני יהודה כהן אבא של נמרוד, חייל שנחטף בחיים. יש עסקה כוללת על השולחן, זו ההזדמנות אולי האחרונה להחזיר אותו בחיים. לפי הדיווחים בתקשורת, ישראל הסכימה להגיע לפסגה בחמישי הקרוב. אנחנו למודי ניסיון מפסגות וועידות שכולן נגמרו אותו דבר. המתווכות הביאו פתרונות אבל נתניהו טירפד שוב ושוב את העסקה".

בכיכר החטופים בתל אביב מטה משפחות החטופים מתקיימת עצרת התמיכה בקריאה לראש הממשלה: די להפקרה! זוהי שעת המבחן שלך - קבל את ההחלטה הנכונה.

בין הנואמים יהיו נטלי בן עמי, בתו של אוהד בן עמי, אדם חג'ג', בן דודו של רום ברסלבסקי, גיל אליאס, קרוב משפחתו של אברה מנגיסטו, ימית אשכנזי, אחותה של דורון שטיינברכר, משה תייר, דודו של יגב בוכשטב, רישל צרפתי, אימו של אופיר צרפתי שנחטף ונרצח ולישי לביא מירן, אשתו של עמרי מירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully