וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הייתה התיישבות בעזה הטבח לא היה קורה, טעויות מתקנים": סמוטריץ' קורא לחזרה לגוש קטיף

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 13:29

'ב'כנס קטיף' שנערך בהיכל התרבות יד בנימין, שר האוצר התעקש על החשיבות הביטחונית של התיישבות בעזה, "כך, חמאס לא היה משתלט על עזה והופך אותה למפלצת טרור". בניגוד לנתניהו, סמוטריץ' מאמין שהדבר אפשרי, "אמרו שלחזור לחומש זה לא ריאלי, היום יש בחומש התיישבות"

סמוטריץ': "לו היתה התיישבות יהודית בגוש קטיף, הטבח לא היה קורה"/כנס קטיף לאחריות לאומית

"לו היתה התיישבות יהודית בגוש קטיף הטבח לא היה קורה"', הכריז היום (שני) שר האוצר בצלאל סמוטריץ 'ב'כנס קטיף' שנערך בהיכל התרבות יד בנימין. "כך, חמאס לא היה משתלט על עזה והופך אותה למפלצת טרור ענקית. צריך לומר תודה לחלוצים שהחזיקו שם מעמד, והיוו חגורת ביטחון עבור שדרות ויישובי וקיבוצי העוטף".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ בועידת "בין ביטחון לטכנולוגיה" של מקור ראשון והמרכז האקדמי לב, 30 ביוני 2024. לירון מולדובן- מקור ראשון, אתר רשמי
"צריך לומר תודה לחלוצים שהחזיקו שם מעמד". שר האוצר בצלאל סמוטריץ'/אתר רשמי, לירון מולדובן- מקור ראשון

"התפרסם שצה"ל שולח יחידות ליישובי קו התפר כי יש שם ניסיונות חדירה, זאת בזמן שעקרו ארבעה יישובים בצפון השומרון", המשיך. "איפה שאין התיישבות יש טרור. אנחנו מחוייבים להקים מחדש את הריסות חבל התקומה. חלק בלתי נפרד מזה זו ההתיישבות בחבל עזה, שתחזיר את הביטחון לבארי. טעויות מתקנים".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שר האוצר בצלאל סמוטריץ בכנס קטיף לאחריות לאומית ה-10 " שערי עזה" .. קרדיט תמונות: יוסי זליגר, אתר רשמי
"חשבתי שצריך לכבוש את רצועת הביטחון בלבנון מחדש". שר האוצר בצלאל סמוטריץ'/אתר רשמי, קרדיט תמונות: יוסי זליגר

שר האוצר המשיך והתייחס לרעיון של חזרה לגוש קטיף: "ראש הממשלה אמר שזה לא ריאלי. אני שותף שלו אך חלוק עליו בנקודה הזו. חשבתי שצריך לכבוש את רצועת הביטחון בלבנון מחדש. אם היינו עושים זאת לפני שלושה חודשים, לא היינו היום מנחשים איפה חיזבאללה יתקוף. עד לפני כמה שנים אמרו שלחזור לחומש זה לא ריאלי, היום יש בחומש התיישבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully