וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איסמאעיל הנייה עבד אצלי 9 שנים, היה בחתונה של הבת שלי"

עודכן לאחרונה: 3.8.2024 / 18:03

במשך 9 שנים ראש הלשכה המדינית של חמאס שחוסל הלילה בטהראן היה קבלן שיפוצים, שעבד בכל הארץ אצל דני מכלוף מאשקלון. "הייתי משלם לו 500 שקל ליום, הוא היה עובד טוב", אמר עליו מכלוף בריאיון ב-2018, והוסיף: "אפילו ישנתי אצלו בעזה"

דני מכלוף, מעסיקו לשעבר של הנייה, בראיון ב-2018: "עבד אצלי 9 שנים, היה גם בחתונות של הבנות שלי"/יוסי פרטוק

דני מכלוף, קבלן מאשקלון, העסיק במשך 9 שנים את ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה, שחוסל הלילה התקיפה בטהראן. מכלוף הכיר אותו מקרוב, ואף ביקר אותו בעזה. בשנת 2018 הוא סיפר על ההיכרות איתו. "הייתי קבלן ועבדתי בכל הארץ, בנתניה, באר שבע, באילת, הכירו אותי בכל הארץ. בעבר העסקתי רק פועלים ערבים מעזה, ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמאעיל הנייה עבד אצלי 9 שנים בעבודות טיח. הוא אפילו היה בחתונות של הבנות שלי. הוא היה מקבל 500 שקלים ליום עבודה והיה עובד טוב".

"לפני בערך 7 שנים נכנסתי לעזה כדי להיפגש איתו, וכמעט הרגו אותי שם. הגעתי כדי לבקש ממנו להפסיק עם פעולות הטרור והחבלנות, והוא אכן אמר שיספיק. אמרתי לו - אם לא תספיק יהרגו לך את הילדים. והנה חיילים הרגו את הבן שלו. אני אפילו ישנתי אצלו בעזה, אחרי החתונה של הבן שלו. היינו בקשר טוב".

אסמאעיל הנייה. רויטרס
"היה עובד טוב, שילמתי לו 500 שקלים ליום עבודה"/רויטרס

"אם הייתי רואה אותו הייתי אומר לו לבוא לאשקלון לבקר אותי, שיפסיק עם החבלנות והבלגן, פשוט שיהיה אדם טוב. לא דיברתי איתו המון שנים, אבל הייתי רוצה לדבר איתו ולהיפגש איתו", הוסיף.

מכלוף והנייה כבר לא יוכלו להיפגש, לאחר שהאחרון חוסל בהפצצה ישראלית בטהראן, שם ביקר כדי להשתתף בטקס ההשבעה של נשיא איראן הנכנס. לפי הודעת משמרות המהפכה שצוטטה בסוכנות הידיעות האיראנית, הבית בו שהה הנייה הותקף. משמרות המהפכה הודיעו כי נפתחה חקירה, ודווח כי גם אחד משומריו של הנייה מת בתקיפה. גופתו של הנייה תועבר מחר לקטאר, שם ייקבר, בתום טקס שייערך לו בטהראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully