וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק יאיר נתניהו: הבן הבכור של בן גביר בחופשה במיאמי

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 10:21

לוואלה נודע כי שובאל בן גביר, שאמור להתגייס בקרוב לצה"ל, נצפה בימים האחרונים מבלה במיאמי, בעיצומה של המלחמה. שובאל מוכר ברשתות שם הוא מתבטא בנושאים על סדר היום, מגן על אביו ותוקף את מתנגדיו. השר בן גביר: הוא חולם לשרת בסיירת, מותר לו ללכת לטיול לפני צבא

בן גביר לבן דודה של החטופה כרמל גת בכנס מוניאקספו : "תפסיק להיות שמאלן"/לפי סעיף

לא רק יאיר נתניהו: בעיצומה של המלחמה, בנו הבכור של השר לביטחון לאומי, שובאל בן גביר, נמצא בחופשה במיאמי. כך נודע לוואלה. בן גביר, בן 18, היה בשנה האחרונה חניך במכינה קדם צבאית אלישע שבנווה צוף, והוא אמור להתגייס בקרוב לצה"ל. הוא נצפה בימים האחרונים מבלה במיאמי, פלורידה, ארה"ב.

מטעם לשכת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נמסר: בני היקר שובאל הלך למכינה קדם צבאית ומתאמן כל היום כדי לשרת בסיירת. מותר לו ללכת לטיול בגשר בין גיוסו לצבא לבין לימודיו ואימוניו במכינה. השר מתקשה להבין מה העניין והיכן הבעיה, בעובדה שנער אחרי מכינה וערב גיוס בקרוב לשירות קרבי בצה"ל, נסע לטיול.

שובאל בן גביר, בדומה ליאיר נתניהו, הוא פרסונה מוכרת ברשתות החברתיות, שפעיל מאוד בסרטונים בטיקטוק ובציוצים ברשת ה-x (טוויטר לשעבר), בהם מתבטא בנושאים שעל סדר היום, מגן על אביו ותוקף את מתנגדיו. גם ממקום חופשתו, צייץ בימים האחרונים נגד ח"כ מרב בן ארי וחברי יש עתיד ונגד מפגינים נגד הממשלה.

שובאל בן גביר. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
פרסונה מוכרת ברשתות החברתיות. שובאל בן גביר/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בפברואר האחרון חולל סערה כאשר צייץ תמונה של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן עם הכיתוב: "בימים קשים אלה חשוב להעלות את המודעות לאלצהיימר, מחלה ניוונית של המוח המהווה את הגורם השכיח ביותר לירידה קוגניטיבית ודמנציה בגיל המבוגר. מחלה קשה, הפוגעת בתפקיד האדם וביכולתו להתנהל". בהמשך, הוא מחק את הציוץ והחליף אותו ב"אדוני הנשיא, סליחה!"; גם אביו, השר לביטחון לאומי, צייץ התנצלות בה כתב שהוא "מסתייג עמוקות" מהציוץ של בנו שהיה "טעות חמורה".

באפריל, אחרי שמפגינים נגד הממשלה חסמו את היציאה של אביו מכנס בירושלים, שובאל בן גביר נשאל בלייב באינסטגרם על "האלימות בהפגנות השמאל" והשיב: "משטרת ישראל הייתה צריכה להגיע עם אלות ולפוצץ להם שם את הצורה, אין שאלה אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ציוץ שובאל בן גביר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציוץ של שובאל בן גביר נגד ביידן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יאיר נתניהו, בנו הבכור של ראש הממשלה, מתגורר במיאמי מאז מרץ 2023, לשם עבר בשיאה של המהפכה המשפטית במקביל לאירועי ליל גלנט. הוא ממשיך לשהות גם בזמן המלחמה - מאובטח על ידי שני אנשי שב"כ - ומתחזק משם את פעילותו ברשתות החברתיות בפוסטים מסיתים ורעילים נגד מתנגדיו של אביו.

יאיר נתניהו דיילי מייל. דיילי מייל, צילום מסך
יאיר נתניהו במיאמי/צילום מסך, דיילי מייל

אמש פרסם ציוץ בו תקף את החלטת בג"ץ להשהות את בדיקת מבקר המדינה על 7 באוקטובר, ורמז כי בצה"ל מתנגדים לבדיקה בשל "בגידה". בסוף השבוע הוא שיתף סרטון שמאשים את בני גנץ במינויים של הרמטכ"ל הרצי הלוי, ראש השב"כ רונן בר וראש אמ"ן הפורש אהרון חליוה שמוגדרים בסרט "שלושה כישלונות קטלניים". בחודש שעבר הוא הפיץ סרטון המרדה ימני בו רעול פנים מאיים בסירוב פקודה המוני, ומחק אותו כמה שעות אחר כך אחרי שפרצה סערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully