וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו על 7 באוקטובר: אם לא היתה בגידה, למה שלא יבדקו?

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 8:18

בנו של ראש הממשלה טען בפוסט שפרסם, כי בג"ץ החליט להקפיא את הביקורת של מבקר המדינה בצה"ל ובשב"כ בשל ניסיון להסתיר את המעשה שהוביל לטבח. "ועדת חקירת ממלכתית משמשת כמעט תמיד כוועדת טיוח של השמאל"

יאיר נתניהו מבקר במיזם חסד ועזרה לתושבי הדרום והצפון של שי גראוכר מעמותת ״ביחד ננצח"/Instgram

יאיר נתניהו תקף היום (שני) את בג"ץ בעקבות ההחלטה להקפיא את הביקורת של מבקר המדינה בצה"ל ובשב"כ על מחדל 7 באוקטובר. "אם לא היתה בגידה, למה הם כ"כ מפחדים שיבדקו גורמים חיצוניים ועצמאים מה קרה?", תמה. בסוגריים הוסיף "הסבר" - "ועדת חקירה 'ממלכתית', למרות השם המפוצץ, היא תמיד בראשות שופט בגצ, ולכן משמשת כמעט תמיד כוועדת טיוח של השמאל".

בסוף השבוע שיתף יאיר נתניהו סרטון בו הרמטכ"ל הרצי הלוי, ראש השב"כ רונן בר וראש אמ"ן אהרון חליוה מכונים "שלושה כשלונות קטלניים". זאת, כשבועיים לאחר ששיתף ברשתות החברתיות שלו את סרטון ההמרדה - בו חייל מאיים בסירוב פקודה המוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אתמול הורה בג"ץ להקפיא את הביקורת על מחדל 7 באוקטובר של מבקר המדינה בצה"ל ובשב"כ. "בשלב זה ועד לדיון בעתירה לנוכח המציאות הביטחונית המורכבת - אני מורה על השהיית הביקורת בצה"ל ובשב"כ", נמסר.

בעקבות עמדתה של היועמ"שית שיש להקים ועדת חקירה ממלכתית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ע"י טל שלו, ולנוכח ההחלטה של בג"ץ אתמול, עושה רושם שעתירה שתתקוף את אי הקמת ועדת חקירה ממלכתית, שתבדוק את מחדלי 7 באוקטובר, היא רק עניין של זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully