וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו שוב תוקף את ראש השב"כ והרמטכ"ל: "כשלונות קטלניים"

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 12:35

בתיעוד נראים תמונותיהם של הלוי, בר וחליוה כשלצידם הכיתוב "מי מינה אותם לתפקידם". הוא נחתם בתמונה של גנץ עם הכיתוב "מלך הקונספציה". נתניהו הבן שיתף את הסרטון נגד הבכירים שבועיים אחרי שפרסם ברשתות החברתיות שלו את סרטון ההמרדה - בו חייל מאיים בסירוב פקודה

חיילי מילואים מאיימים על שר הביטחון והרמטכ"ל במרד. 25 במאי 2024/תיעוד מתוך רשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שיתף אמש (שישי) סרטון בו הרמטכ"ל הרצי הלוי, ראש השב"כ רונן בר וראש אמ"ן אהרון חליוה מכונים "שלושה כשלונות קטלניים". זאת, כשבועיים לאחר ששיתף ברשתות החברתיות שלו את סרטון ההמרדה - בו חייל מאיים בסירוב פקודה המוני.

בהמשך הסרטון ששותף בחשבון האינסטגרם של נתניהו הבן, בני גנץ מואשם בהיותו "מלך הקונספציה". זאת, בשל היותו האחראי למינויים של השלושה והחזקתם בתפקידים הבכירים. בתיעוד נראים תמונותיהם של ראש אמ"ן, ראש השב"כ והרמטכ"ל כשלצידם הכיתוב "מי מינה את חליוה, בר והלוי לתפקידם". הסרטון נחתם בתמונה של גנץ עם הכיתוב "מלך הקונספציה".

יאיר נתניהו שוב תוקף את ראש השב"כ והרמטכ"ל: "כשלונות קטלניים". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יאיר נתניהו שוב תוקף את ראש השב"כ והרמטכ"ל: "כשלונות קטלניים"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כשבועיים נתניהו הבן הפיץ ברשתות החברתיות סרטון שבו רעול פנים חמוש במדים מאיים בסירוב פקודה של מאה אלף חיילי מילואים אם השליטה ברצועת עזה תימסר לחמאס או לרשות הפלסטינית. הסרטון הועלה על ידי איש התקשורת ינון מגל, ונתניהו הבן שיתף אותו בחשבונות שלו בכל הרשתות החברתיות. אחרי יממה הסיר נתניהו הבן את השיתוף של הסרטון.

בפתח הסרטון המצולם פונה ישירות לראש הממשלה נתניהו ואומר: "אנחנו חיילי המילואים לא מתכוונים למסור את המפתחות לאף לרשות הפלסטינית, לא מתכוונים להעביר את המפתחות של עזה לאף ישות חמאס, פתח או כל ישות ערבית אחרת. חיילי המילואים מאחוריך ואנחנו רוצים לנצח - יש לנו הזדמנות של פעם בחיים. יש לך מאה אלף לוחמים שמוכנים למסור נפש בשביל מדינת ישראל מוכנים חמות איבדנו הכל את המשפחה שלנו את הפרנסה שלנו ואין לנו לאן ללכת. אנחנו נישאר פה עד הסוף עד הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully