וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של איתמר בן גביר לעג לנשיא ארה"ב: "אלצהיימר - מחלה ניוונית קשה"

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 9:34

שובאל, בנו של השר לביטחון לאומי, תייג את נשיא ארה"ב בחשבון ה-X שלו וכתב: "אלצהיימר זו מחלה ניוונית של המוח המהווה את הגורם השכיח ביותר לירידה קוגניטיבית ודמנציה בגיל המבוגר". שעות לאחר מכן, מחק את הציוץ והתנצל. גם אביו התנער מדבריו: "עשה טעות חמורה"

בווידאו: השרים בן גביר, וסראלוף וקרעי רוקדים עם הקהל בכנס ההתיישבות בעזה הערב 28.01.24/ללא

"בזמנים קשים אלה חשוב להעלות את המודעות לאלצהיימר", כתב הלילה (שלישי) שובאל בן גביר בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), ולעג לנשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. בן גביר הצעיר, הגדיל לעשות ואף תייג את הנשיא האמריקני בציוץ שהעלה. אביו של שובאל, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, התנצל על דבריו של בנו: "עשה טעות חמורה בציוץ שאני מסתייג ממנו עמוקות".

"אלצהיימר זו מחלה ניוונית של המוח המהווה את הגורם השכיח ביותר לירידה קוגניטיבית ודמנציה בגיל המבוגר. מחלה קשה, הפוגעת בתפקוד האדם וביכולתו להתנהל", המשיך לכתוב הבן.

לאחר מספר שעות, מחק שובאל את הציוץ והעלה במקומו התנצלות עם תמונתו של הנשיא: "אדוני הנשיא סליחה", כתב.

ציוץ שובאל בן גביר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ציוץ שובאל בן גביר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התנער מדבריו של בנו והתנצל בחשבון ה-X שלו: "שובאל בני, אהוב לי מכל. אבל הלילה הוא עשה טעות חמורה בציוץ שאני מסתייג ממנו עמוקות. ארצות הברית של אמריקה היא ידידתנו הגדולה והנשיא ביידן הוא ידיד ישראל. גם אם יש לי מחלוקת עם התנהלותו, אין שום מקום חלילה לסגנון מזלזל. כבוד לבריות זה א' ב', כך אני מחנך את ילדיי. מתנצל על דברי בני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully