וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו עוקץ את גנץ אחרי הפרישה: "מהמקפצה"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 22:51

בנו של רה"מ שיתף צילום של ידיעה בה דווח שגנץ צפוי להיפגש עם שר החוץ האמריקני, יממה לאחר פרישתו מהממשלה. בתוך כך, שיתף נתניהו הבן לפני כשבועיים סרטון המרדה, בו רעול פנים חמוש מאיים בסירוב פקודה של מאה אלף חיילי מילואים, אם השליטה בעזה תימסר לחמאס או לרשות

גנץ הכריז רשמית: "עוזבים את ממשלת החירום"/מערכת וואלה

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיב לפרישתו של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מהממשלה. נתניהו הצעיר שיתף בחשבון ה-X שלו תמונה בה נראה פרסום של העיתונאי עמיחי שטיין, בו הוא מדווח כי מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן צפוי לפגוש מחר את גנץ - וכתב מעל הפרסום "מהמקפצה".

הציוץ של יאיר נתניהו נגד יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציוץ של יאיר נתניהו נגד יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זוהי לא הפעם הראשונה בה בנו של נתניהו מגיב לאירועים פוליטיים ברשתות החברתיות בהן הוא משתמש. לפני כשבועיים הפיץ יאיר סרטון שבו רעול פנים חמוש במדים מאיים בסירוב פקודה של מאה אלף חיילי מילואים, אם השליטה ברצועת עזה תימסר לחמאס או לרשות הפלסטינית. הסרטון הועלה על ידי איש התקשורת ינון מגל, ונתניהו הבן שיתף אותו בחשבונות שלו בכל הרשתות החברתיות. אחרי יממה הסיר נתניהו הבן את השיתוף של הסרטון.

בתוך כך, בתחילת החודש שעבר לאחר מסיבת העיתונאים בה גלנט ביקר את נתיהו וטען כי "מאז אוקטובר אני שב ומעלה את הנושא המדיני בקבינט ללא תשובה", שיתף הבן ציוץ של ינון מגל, בו נראה טקסט שכתב יהושע שני, אב ללוחם גולני שנפל במלחמת חרבות ברזל, לפיטוריו של שר הביטחון. השיתוף מגיע לאחר מסיבת עיתונאים שקיים השר מוקדם יותר, בה ביקר בחריפות את התנהלות הממשלה והעומד בראשה.

בציוץ ששיתף הביע שני כעס ואכזבה מהתנהלות השר ואמר כי "איני יכול לכנות אותך שר ביטחון. הערב הגעת לשפל חסר תקדים. בעיצומם של קרבות אתה יוצא בהצהרה הזויה שמשמעה שלטון טרור בעזה". בהמשך הפרסום, קרא שני לפיטוריו של השר: "הבנים שלנו הם מגש הכסף של המדינה הפלסטינית? דם בני זועק מהר הרצל. תתפטר עוד הערב!"

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
יאיר נתניהו שיתף ציוץ של ינון מגל ששיתף את יהושע שני אב שכול מה7 באוקטובר נגד גלנט. מתוך טלגרם, אתר רשמי
"עבור זה נפלו הבנים שלנו?" הציוץ ששיתף יאיר נתניהו/אתר רשמי, מתוך טלגרם

מוקדם יותר היום השר בני גנץ, הודיע כי הוא עוזב את ממשלת החירום. "לצערי, נתניהו מונע מאיתנו להתקדם לניצחון האמיתי, שהוא ההצדקה למחיר הכואב והמתמשך", אמר במסיבת עיתונאים שערך - לאחר שזו נדחתה ביממה בשל המבצע לשחרור החטופים. "אנחנו עוזבים היום את ממשלת החירום, בלב כבד, אך בלב שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully