וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר גולן: "המחדלים של נתניהו יותר חמורים מאשר יחידה כזו או אחרת בצה"ל"

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 8:13

חבר הכנסת לשעבר התייחס לפרסום על הסנקציות הצפויות על נצח יהודה, והאשים את רה"מ. "במקום לטפל בעניין הזה עם האמריקאים הוא מעדיף להתחנף לבייס", אמר בראיון ל-103FM. על עסקת חטופים: "לנתניהו אין אינטרס. הוא מבין שזה יביא לסיום המלחמה וכנראה יפרק את הממשלה"

בווידאו: אלוף במיל' יאיר גולן בריאיון לטל שלו בסופ"ש שלו/צילום סטילס: ראובן קסטרו

חבר הכנסת לשעבר האלוף במיל' יאיר גולן התראיין הבוקר (ראשון) לרדיו 103FM, והתייחס לפרסום של עיתנואי וואלה ברק רביד על הסנקציות שארה"ב צפויה להטיל על גדוד נצח יהודה, והאשים את ראש הממשלה נתניהו. "אני חושב שמי שטועה זה רה"מ. במקום להרים טלפון לאמריקנים לפני פרסום הדוח ולומר שיש בעיות בגדוד, תסכמו עלינו, נטפל בעניין, הוא מעדיף להתחנף לבייס שלו ולתקוף את האמריקנים, ולא לטפל בגדוד שייתכן שהיו בו תופעות חמורות".

עוד הוסיף גולן: "אני לא חושב שיש מישהו שלובש מדים ולא חושב שיש בעיה, בגדוד נצח יהודה משרתים גם חיילים טובים ומסורים, אך היה בו מקבץ לא טוב ומאוד מטריד של אירועים חריגים, וצריך לטפל בו בצורה שתואמת את רוח צה"ל ואת ערכיה של מדינת ישראל המתוקנת. ראש ממשלה רציני היה אומר שהוא יטפל בזה ברצינות, חוזר אחרי חודשיים ואומר מה עשינו על מנת שהמדינה תהיה בסטנדרט הראוי והנכון להפעלת כוח צבאי.

יאיר גולן, 10 באפריל 2024. ראובן קסטרו
"ממשלה נורמלית הייתה מטפלת בזה, ולא היינו מגיעים למצב המשפיל הזה". יאיר גולן/ראובן קסטרו

"הם צודקים. האמריקנים שולחים אזהרות ומתריעים, ביורוקרטיה אמריקנית ארוכה לפעמים מתישה. שום דבר לא הפתיע. ממשלה נורמלית הייתה מטפלת בזה, ולא היינו מגיעים למצב המשפיל הזה. פשוט בושה וכלימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

על אפשרות לעסקת חטופים: "רה"מ לא רוצה להביא לשחרור החטופים, זה דבר פשוט מחפיר, בושה, ואנחנו עכשיו מדברים על נצח יהודה. המחדלים יותר חמורים מאשר יחידה כזו או אחרת בצה"ל. מה שמעניין את רה"מ זה הישרדותו הפוליטית, הוא מבין ששחרור החטופים יביא לסיום הלחימה וכנראה יפרק לו את הממשלה, ולכן מבחינתו שזה יימשיך לנצח. זה שזה על חשבון דם ילדיו זה לא מעניין אותו כהוא זה.

"יש לנו ממשלה עבריינית, מסוכנת, כל יום שבו היא מכהנת זו סכנה אמיתית למדינה. לצערי הרב, רק אם נביא לחילופי ממשלה, יש סיכוי שתהיה עסקה לשחרור חטופים. רק אם נביא להחלפת הממשלה יש סיכוי שהמלחמה תסתיים. תחת הממשלה הזו זה יימשך לנצח, נתניהו רוצה מצב חירום ואזרחי ישראל כלואים, חרדים. שום דבר לא מעניין אותו חוץ מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully