וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן אביגדורי על העימות עם ח"כ פינדרוס: "ח"כ שמתנהל כמו בשוק - מקבל תשובה של שוק"

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 20:13

לאחר שהח"כ סינן לעברו "יאללה יאללה" בכנסת מוקדם יותר, התראיין אביגדורי, שאשתו ובתו שוחררו משבי חמאס, ל-103FM ואמר כי "כך לא מתבטא נבחר ציבור". הוא מתח ביקורת על יציאת הכנסת לפגרה: "כל המשק לא בפגרה, אז למה דחוף לח"כים לאשר פגרה לעצמם?"

עימות עם משפחות החטופים בכנסת: "יאללה יאללה תגיד לאמא שלך"/ערוץ הכנסת

"זה ח"כ שמתנהל כמו בשוק, ואיש בשוק מקבל תשובה של איש אחר מהשוק". כך אמר היום (שלישי) חן אביגדורי בשיחה עם בן כספית ואריה אלדד ב־103FM, לאחר שהתעמת עם חבר הכנסת יצחק פינדרוס מיהדות התורה מוקדם יותר היום בכנסת.

אביגדורי, שבתו ואשתו חזרו משבי חמאס, אמר לחברי הכנסת כי "כל אחד מחברי הכנסת שהרים את ידו - אני הולך לבדוק טוב טוב מה הוא עושה. אמרתם שאתם עובדים בפגרה? תעבדו. אל תצטלמו". ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה סינן לעברו בתגובה: "יאללה יאללה". אביגדורי הגיב בזעם: "יאללה יאללה תגיד לאמא שלך". משתתפת נוספת שנכחה באותו זמן בוועדה צעקה לעברו: "שהבת שלך תהיה חטופה בעזה ותגיד יאללה יאללה".

"אם ח"כ פינדרוס מרים את היד ומבטיח לי שבפגרה הוא יעבוד, אני אעקוב אחרי ח"כ פינדרוס על מנת לוודא שזה יקרה ואמרתי לו את זה ועל זה הוא אמר 'יאללה יאללה'. לא התבטאות במקום, לא של חבר כנסת ולא של נבחר ציבור", אמר אביגדורי בראיון.

העימות התרחש במהלך הצבעה בוועדת הכנסת בעד יציאת הכנסת לפגרה בתחילת החודש הבא. נציגי משפחות החטופים שהשתתפו בדיון הוועדה צעקו יחד עם חלק מחברי הכנסת: "בושה, בושה, בושה", זאת לאחר שאושרה ההצעה ליציאה לפגרה.

כשנשאל בריאיון האם זה לא פופוליסטי לדרוש מחברי הכנסת שלא לצאת לפגרה, השיב אביגדורי: "הצעות חוק פרטיות אי אפשר להביא בפגרה. ההתעקשות שלהם לצאת לפגרה כשחיילים, שוטרים, רופאים וכל המשק לא בפגרה, אז למה לחברי הכנסת דחוף לאשר את הפגרה של עצמם?".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
חן אביגדורי, דיון הוועדה לביטחון לאומי על עונש מוות למחבלים, 20 בנובמבר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
חן אביגדורי, שבנות משפחתו שוחררה משבי חמאס/פלאש 90, יונתן זינדל
חבר הכנסת יצחק פינדרוס הצהיר אמונים במליאת הכנסת, 22 ביוני 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, עיבוד תמונה
"יאללה יאללה". חבר הכנסת יצחק פינדרוס/עיבוד תמונה, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

חבר הכנסת מיהדות התורה יצחק פינדרוס, עלה לכותרות כמה פעמים במהלך כהונתו, בעקבות אמירות נוספות שנויות במחלוקת. בין היתר, טען שהקהילה הגאה מסוכנת לישראל "יותר מדאעש וחיזבאללה".
נוסף על כן, בתיעוד שהגיע לידי וואלה! בשנת 2022, נשמע פינדרוס אומר על בית המשפט העליון כי "החלום שלי הוא להביא D9 ולפוצץ את הבניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully