וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יאללה תגיד לאמא שלך": העימות בין הח"כ למשפחות החטופים על פגרת הכנסת

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 19:30

חן אבגידורי, שבתו ואשתו חזרו משבי חמאס, אמר שהוא יבדוק מה יעשו הח"כים במהלך הפגרה. בתוגבה סינן לעברו ח"כ פינדרוס: "יאללה יאללה". משתתפת נוספת שנכחה באותו זמן בוועדה צעקה לעבר הח"כ: "שהבת שלך תהיה חטופה בעזה ותגיד יאללה יאללה". צפו במהומה

עימות עם משפחות החטופים בכנסת: "יאללה יאללה תגיד לאמא שלך"/ערוץ הכנסת

בוועדת הכנסת התקיימה היום (שלישי) ההצבעה בעד יציאת הכנסת לפגרה בתחילת החודש הבא. נציגי משפחות החטופים שהשתתפו בדיון הוועדה צעקו יחד עם חלק מחברי הכנסת: "בושה, בושה, בושה", זאת לאחר שאושרה ההצעה ליציאה לפגרה.

חן אביגדורי, שבתו ואשתו חזרו משבי חמאס, אמר לחברי הכנסת כי "כל אחד מחברי הכנסת שהרים את ידו - אני הולך לבדוק טוב טוב מה הוא עושה. אמרתם שאתם עובדים בפגרה? תעבדו. אל תצטלמו". ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה סינן לעברו בתגובה: "יאללה יאללה". אביגדורי הגיב בזעם: "יאללה יאללה תגיד לאמא שלך". משתתפת נוספת שנכחה באותו זמן בוועדה צעקה לעברו: "שהבת שלך תהיה חטופה בעזה ותגיד יאללה יאללה".

עימות עם משפחות החטופים בכנסת: "יאללה יאללה תגיד לאמא שלך"
26.03.24. ערוץ הכנסת
עימות חריף. ח"כ פינדרוס בדיון בכנסת/ערוץ הכנסת

יו"ר סיעת המחנה הממלכתי, ח"כ פנינה תמנו שטה, אמרה במהלך הדיון: "לחטופים אין פגרה, לחיילים אין פגרה ולמפונים אין פגרה. דווקא בתקופה הזאת כבודה של הכנסת והאמון בנבחרי הציבור ייבחן גם על היכולת שלנו לבוא ולומר 'אנחנו בחירום'. המתווה הנוכחי שהוצע בזמן החירום בו אנו נמצאים, מעלה כמה בעיות. אחת מהן היא שהמליאה לא יכולה להיות סגורה במהלך הפגרה ולא לקדם חקיקה שקשורה למלחמה. אני מוכנה לפתוח את הוועדה לקידום מעמד האישה בראשותי כל יום, משפחות החטופים צריכות לדעת שהבית הזה פתוח בפניהם".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן צייץ בטוויטר בתגובה: "מנותקים. ‏בעוד הירי נמשך לעבר ערי הצפון והדרום, 134 חטופים נמצאים בשבי מפלצות החמאס, עשרות אלפי מפונים הפכו לפליטים בארצם, חיילינו עדיין נלחמים בעזה, וישנה מחלוקת קשה בנושא חוק הגיוס - אישרה הבוקר ועדת הכנסת חופשת פגרה של כמעט חודשיים. ‏מדובר בנבחרי ציבור מנותקים שלא ראויים להנהיג את עם ישראל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ח"כ אפרת רייטן אמרה בתגובה כי זוהי "קואליציה של מנותקים". לדבריה, "הכנסת כבר ידעה בעבר לבטל פגרות במלחמות, בקורונה, באירועים פוליטיים אחרים. 134 חטופים זו לא סיבה מספיק טובה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully