וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיהדות התורה נגד הקהילה הגאה: "מסוכנים יותר מדאעש וחיזבאללה"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 12:27

חבר הכנסת יצחק פינדרוס אמר בראיון לקשת 12 כי "הדבר הכי מסוכן לישראל זה הפריצות בעריות". הוא הוסיף כי "צריך לא רק למנוע את מצעד הגאווה, אלא בכלל את התנועה". ח"כ מירב כהן תקפה: "דברי בלע"

בווידאו: ח"כ פינדרוס החלום שלי לפוצץ את בניין ביהמש העליון/יקי אדמקר

חבר הכנסת יצחק פינדרוס (יהדות התורה) התבטא היום (שלישי) בראיון לתוכנית "אנשים" בקשת 12 נגד הקהילה הגאה ואמר כי "הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל, יותר מדאעש וחיזבאללה זה הפריצות בעריות". פינדרוס הוסיף כי "בתפישה שלי אני צריך לא רק למנוע את מצעד הגאווה, אלא בכלל את התנועה הזאת". פינדרוס הסביר כי "זה מה שכתוב בתורה".

חברת הכנסת והשרה לשוויון חברתי לשעבר מירב כהן (יש עתיד) הגיבה על דבריו ואמרה כי "יש קשר ישיר בין דברי הבלע האלה של ח"כ פינדרוס נגד הקהילה הלהט"ב, לבין האמירות הקיצוניות שלו נגד ביהמ"ש העליון ("לפוצץ אותו" וכו')". כהן הוסיפה: "מי שלא מצליח לחבר את הנקודות, כנראה לא מבין את המוטיבציה מאחורי ההפיכה המשטרית, והסיבה שהמפלגות החרדיות הן היוזמות והדוחפות של כל הסיפור הזה".

יו"ר השדולה הגאה בכנסת, ח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) הגיב גם הוא ומסר, "עצוב לאללה שאתה מלבה שנאה ופחד כלפי אנשים רק כי הם שונים ממך ומאמץ רטוריקה אנטישמית - כזו שהיכתה וממשיכה להכות ביהודים בכל רחבי העולם. הומופוביה הורגת. שנאת להט"בים, בדיוק כמו שנאת יהודים, הורגת. להסתה המזעזעת הזו אין מקום, היא מגונה וטוב תעשה אם תתנצל ותחזור בך".

יצחק פינדרוס, 9 במאי 2022. ראובן קסטרו
יצחק פינדרוס/ראובן קסטרו

הבית הפתוח לגאווה ולסובלנות מסרו: "השנאה והפחד שמבטא ח"כ פינדרוס כלפי הקהילה הגאה הן המשך של השנאה והפחד שהוא ביטא גם כחבר מועצת העירייה בירושלים. הוא מדבר עלינו בתור סכנה ובכך מסכן את חייהם של המוני א.נשים להט"ב שחיים בקהילות דתיות וחרדיות וצריכים להתמודד עם השנאה שהוא מלבה. זאת סכנה הרבה יותר מסוכנת מכל ארגון טרור - זה טרור פנימי בתוך החברה הישראלית. זאת הזדמנות טובה להזכיר למנהיגי הציבור שונאי הלהט"ב, כולל ח"כ פינדרוס, כי חביב אדם הנברא בצלם".

זאת לא ההתבטאות החריגה הראשונה של חבר הכנסת פינדרוס. בשנה שעברה, במהלך פאנל ליל יום העצמאות שנערך בישיבה התיכונית "נהורא" אמר פינדרוס כי השאיפה שלו היא להעצים יותר את לימודי התורה במדינה ולא בהכרח לשלב חרדים בתפקידי מפתח בהנהגת המדינה כמו בבית המשפט כי בלימוד התורה יש יותר השפעה.

הוא התבטא נגד בית המשפט העליון ואמר: "אתה יודע מה החלום שלי? להביא D9 ולפוצץ את הבניין הזה. לא להעמיד שם את השופטים שלי. זה החלום שלי". לפני כן אמר כי תפקידו כחבר כנסת הוא "לתקן את עם ישראל על ידי הקמת עוד תורה" ו"לא על ידי בית המשפט העליון", כלשונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully