וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים קוראות לנתניהו לעשות הכל כדי להשיג עסקה: "עד שייצא עשן לבן"

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 5:56

המשפחות קראו לרה"מ לתת לצוות המו"מ מנדט כדי להגיע לפריצת דרך לעסקה, והעבירו ביקורת על כך שהישיבה בשישי הסתיימה ללא הכרעה בגלל כניסת השבת. "נראה לכם שהחטופים יודעים שאתמול היה שבת?". יאיר מוזס, שאביו גדי חטוף 163 ימים: "מרגיש שמדינת ישראל לא 100% שם"

"ממשלת האסונות והמחדלים": יותר מ-40 מוקדי הפגנות נגד הממשלה ברחבי הארץ/בני משי, רונית בן דוד, דורשינוי, אורי סלע

לקראת יציאתו של ראש המוסד לשיחות בקטאר, שם ידון עם המתווכות על תשובת חמאס בעניין עסקה לשחרור החטופים, קוראים בני משפחותיהם לממשלה לעשות כל מה שאפשר כדי להחזיר את יקיריהם הביתה. לפי בכיר ישראלי, התכנון הוא שהמשלחת תצא לקטאר ביום שני, כאשר היום (ראשון) צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים דיון בנוגע למנדט של צוות המו"מ בנושא עסקת החטופים.

"העיכוב מתסכל נורא", אומר לוואלה! יאיר מוזס, בנו של גדי מוזס שחטוף בעזה כבר 163 ימים. "אנחנו רוצים שהממשלה תעשה כל מה שאפשר לעשות, ומרגיש לנו שהיא יכולה לעשות יותר: לשלוח משלחת, לא לעצור את הדיונים של הקבינט בשבת, שיהיו נציגים בקהיר. בכל מקום שצריך להפגין נוכחות ולדבר צריך להיות".

גדי מוזס, חטוף בשבי חמאס. באדיבות המשפחה
חטוף בעזה כבר 163 ימים. גדי מוזס/באדיבות המשפחה

מוזס הוסיף: "המדינה חייבת לעשות כל מה שאפשר בשביל להחזיר אותם הביתה. אם צריך לנסוע לקטאר - שייסעו, אם צריך לדבר בקבינט עד שיצא עשן לבן ולא לחכות 24 שעות שתצא שבת, לעשות את זה. אני למדתי לא להתרגש מדיווחים עד שהכול מוסכם. לא מעלה ציפיות כי אני סתם מתאכזב. קורים דברים, אבל מרגיש שמדינת ישראל לא 100% שם. לא להתחיל לחשוב השפעות פוליטיות, להיות שם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
משפחות חטופים ותומכים מפגינים בשער בגין של הקריה, 16 במרץ 2024. אורי סלע
הפגנה של משפחות החטופים אמש בת"א/אורי סלע

"היינו ביום שישי מחוץ לישיבת הקבינט, כדי להראות שיש גיבוי לעסקה - ואז שמענו שהישיבה הסתיימה בלי הכרעה בגלל כניסת השבת", אמר גיל דיקמן, קרוב משפחה של כרמל גת שעדיין נמצאת בשבי חמאס בעזה. "הם לא שמעו שפיקוח נפש דוחה שבת? נראה לכם שהחטופים בכלל יודעים שאתמול היה שבת?. אמש שמענו שהפגישה נדחתה בעוד 24 שעות, ושנתניהו סרב לעסוק בנושא בשבת. אם הנושא הזה לא דחוף - אנחנו נגרום להם להרגיש ולהבין שזה דחוף. הם לא מבינים שאלה בני המשפחה שלנו שעוברים דברים נוראים עכשיו בעזה. תחזירו אותם הביתה עכשיו", הוסיף.

גיל דיקמן עם תמונתה של כרמל גת, הפגנת משפחות חטופים סמוך לקריה, 14 במרץ 2024. ניב אהרונסון
"הם לא שמעו שפיקוח נפש דוחה שבת?". גיל דיקמן עם תמונתה של כרמל גת/ניב אהרונסון

אמש קיימו במטה משפחות החטופים עצרת ענק בכיכר החטופים, בהשתתפות רבבות. ההפגנה הייתה בסימן: "עצרת בינלאומית", ובמהלכה קראו המפגינים, כבכל שבוע, לשחרור יקיריהם שמוחזקים ברצועת עזה על ידי ארגון הטרור חמאס. "כבר חמישה חודשים בהם משפחות החטופים נפגשות מסביב לעולם עם מנהיגים רמי דרג על מנת לקבל תמיכה בינלאומית", מסרו במטה המשפחות.

משפחות חטופים ותומכים מפגינים בשער בגין של הקריה, 16 במרץ 2024. אבי רוקח
משפחות חטופים ותומכים מפגינים בשער בגין של הקריה, 16 במרץ 2024/אבי רוקח
משפחות חטופים ותומכים מפגינים בשער בגין של הקריה, 16 במרץ 2024. אבי רוקח
משפחות חטופים ותומכים מפגינים בשער בגין של הקריה, 16 במרץ 2024/אבי רוקח

במקביל, ערך שר הביטחון יואב גלנט דיון מיוחד בהשתתפות בכירי צה"ל, המוסד, שירות הביטחון הכללי ונציגי המו"מ, בנושא המאמצים להשבת החטופים המוחזקים בשבי חמאס ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully