וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר פוטין בן ה-71 מצא מאהבת חדשה: ברבי בלונדינית בת 39

20.2.2024 / 0:04

על פי דיווחים נשיא רוסיה נטש את המאהבת הסודית הותיקה שלו, מתעמלת אולימפית שילדה לו ארבעה ילדים, לטובת פוליטיקאית צעירה שדוגלת בצנזורה של האינטרנט ובחקיקה אנטי-להט"בית: "היא בדיוק הטעם שלו והיא תשמח להכנס למיטה שלו כדי להשיג חלק מהכוח שלו"

יקטרינה מיזולינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נטש את המאהבת הסודית שלו, המתעמלת אלינה קבייבה, ועל פי הדיווחים החליף אותה בפוליטיקאית רוסיה בת 39 שמכונה בתקשורת "ברבי", בשל השיער הבלונדיני והמראה הזוהר שלה.

במשך עשרות שנים, על פי שמועות שמעולם לא אושרו, פוטין היה במערכת יחסים עם המדליסטית האולימפית בת ה-40 ולשניים יש גם בנות תאומות בנות 7 ושני בנים ונטען שהם מתגוררים יחד ברשת של ארמונות ובתי מגורים רשמיים. עם זאת, לאחר שנפוץ גל שמועות על מצבה הנפשי בשנה שעברה, וטענות שהיא הוצבה תחת מעצר בית לזמן קצר, נראה כי פוטין נטש אותה והמשיך הלאה - לדגם מעט יותר צעיר ועם פרופיל ציבורי גבוה בהרבה ברוסיה.

על פי כלי החדשות האוקראינים (מכיוון שאלה ברוסיה שתחת פיקוח הקרמלין לא היו מעזים לפרסם את הסיפור הזה) האישה שכבשה את ליבו של מנהיג רוסיה בן ה-71 היא יקטרינה מיזולינה והיא שונה מאוד מקבייבה, לא רק בכך שהיא בלונדינית אלא שיש לה גם חשבונות פעילים מאוד ברשתות החברתיות, בהשוואה לקבייבה הברונטית שכמעט ולא הוטפיעה בתקשורת ולעיתים קרובות הייתה נעלמת למשך חודשים.

וולדימיר פוטין ואלינה קבייבה. KREMLIN.RU, צילום מסך
סוף לרומן הסודי עם קבייבה?/צילום מסך, KREMLIN.RU

מיזולינה עומדת בחזית הקרב של רוסיה נגד תכנים אנטי-מלחמתיים ברשת וגם הייתה השם הגדול ביותר שתמך בחקיקה האנטי-להט"בית במדינה. העמדות האלה, בתוספת המראה שלה , הופך אותה ל"מושלמת עבור פוטין", טוענים מומחים.

עוד על הנשים של פוטין

הרגע בו אלינה קבייבה, המתעמלת שהפכה למאהבת הסודית של פוטין חשפה שהיא מצאה את 'הגבר האידיאלי' שלה

כל הנשים שכבשו את "ליבו השחור" של פוטין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
יקטרינה מיזולינה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יקטרינה מיזולינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"היא אפילו דומה לאחת המאהבות הראשונות שלו"

העיתונאית והמנהלת של קרן "רוסיה מאורי הסורגים" אולגה רומנובה, אמרה לכלי התקשורת Parlament.ua: "היא לגמרי הטעם של פוטין. תמיד התאימו לו נשים במראה ברבי. היא אפילו נראית מאוד דומה לאחת המאהבות הראשונות שלו, אם בתו, סבטלנה קריבונוגיק" היא אמרה כשהיא מתייחסת לעוזרת הבית שהפכה למאהבת של פוטין בזמן שעבדה באחד ממתחמי היוקרה שלו. כיום יש לה אימפריה עסקית של 95 מיליון דולר והיא בעלים בשותפות של אחד מהבנקים הפרטיים הגדולים ברוסיה, שנוסד מכספי המפלגה הקומוניסטית בשנות ה-90 ושל מועדון לילה ארוטי. היא מתגוררת במונקו, בדירה בשווי 4.1 מיליון דולר שנרכשה על ידי חברה מסתורית שנחשפה במסמכי פנדורה בסתיו שעבר - יחד עם בתה בת ה-19, לואיזה רוזובה, המוכרת גם בשם אליזבטה קריבונוגיק. רוזובה דומה באופן מדהים לפוטין ולמרות שהיא עצמה (או אימא שלה) מעולם לא התייחסו לנושא, היא אמרה בעבר ל-GQ הרוסית שהיא 'כנראה' נראית "דומה" לפוטין בצעירותו.

"פוטין אמנם בן 71, אבל בואו לא נהיה גילניים", אמרה רומנובה. "באופן כללי האיש בשיא פריחתו - ולמה לא? המאהבת החדשה שלו, קטיה מיזולינה, אחרי הכל, היא בת 39. בואו לא נשכח שהיא גם בעד ערכים מסורתיים, ממש כמו, בת זוגו הקודמת אלינה קבייבה., אבל משום מה אין לה משפחה". לדבריה, 'ככל הנראה פוטין סיפר למזכיר העיתונות שלו ש'חברה נוספת בהרמון פגשה אותו והתאהבה בו".


לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

"זה לא קשור להעדפות חדשות, אלא לכך שפוטין פשוט יכול להרשות לעצמו כל מה שהוא רוצה. לא אכפת לו מה הבוחרים חושבים על זה, כי אין לא בעצם מצביעים - יש לו נתינים", היא אמרה, "הוא חושב שהוא לעולם לא ימות וזה מאוד מפחיד. אנו רואים אדם שלחלוטין יצא מדעתו ואין לו שום קשר למציאות".

אז מי היא יקטרינה מיזולינה?

המאהבת החדשה של פוטין בתה של הסנאטורית חברת מפלגתו של פוטין ילנה מיזולינה, ואביה הוא הפילוסוף פרופסור מיכאיל מיזולין, בן 69, איש אקדמיה מוכר במוסקבה. היא סיימה את בית הספר ללימודי מזרח ואפריקה באוניברסיטת לונדון ב-2004. יש לה תואר בתולדות האמנות ובשפה האינדונזית. היא עבדה כמתרגמת במשלחות רוסיות רשמיות שביקרו בסין וכיום היא מוצבת בתפקיד בכיר: מנהלת האיגוד הרוסי של שוק התעשייה האינטרנטית, "ליגת האינטרנט הבטוח" (שם שמתגלגל על הלשון, לא?).

לטענת רומנובה, מיזולינה היא "ילדה בת 39 טיפשה ולא מוכשרת" שלא הייתה לה עבודה אם לא הייתה 'בת של'.

מיזולינה ידועה כדוגלת בצנזורה של רשת האינטרנט, בקנסות ובסנקציות נוספות נגד התקשורת והרשתות החברתיות. בפגישה עם סטודנטים החודש היא דרשה - וקיבלה - התנצלות מסטודנט שהטיל ספק בצורך בשירות חובה בצבא, לאחר שאיימה עליו שיענש לפי החוקים הדרקוניים של פוטין האוסרים על הכפשת הצבא הרוסי.

MI5 חוקרת את המאהבת החדשה של פוטין, שלמדה באוניברסיטה רדיקלית בבריטניה

בדייילי סטאר הבריטי דווח ביום ראשון שסוכנות הביון הבריטית, ה-MI5, קיבלו הנחייה לחקור את המאהבת החדשה לכאורה של פוטין, לאחר שהתברר שהיא בילתה מספר שנים בלימודים בבריטניה.

פרופסור אנתוני גלס, מומחה לרוסיה, חשף שמיזולינה העבירה כארבע שנים בבריטניה בלימודים באוניברסיטת SOAS בלונדון בין השנים 2001 עד 2004 ואמר: "מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים עליה זה שהיא הגיעה ללונדון כדי לעשות תואר ב- SOAS בערך בשנת 2001 וסיימה את לימודיה בשנת 2004. MI5, אנו מקווים, ישמחו ללמוד על ימיה כסטודנטית בבריטניה באחד המוסדות הרדיקליים, השמאלניים והאנטי-קולוניאליסטיים שישנם. האם היא יצרה כאן חברויות? מה חשבו המורים שלה עליה? האם מישהו בבריטניה, שהכיר את הרקע שלה ואת רצונה לחזור לרוסיה, ניסה לגייס אותה למודיעין המערבי? פוטין אולי יצטרך לחשוב על כל זה לפני שהיא תתפוס אותו חזק מדי".

אבל זה לא הכל, הסביר פרופסור גלס שהוסיף: "היא הייתה מעריצה נלהבת של מנהיג כוח ואגר לשעבר יבגני פריגוז'ין ושיבחה אותו כשהוא נהרג (ככל הנראה חוסל על ידי פוטין) אך יתכן שזו הייתה רק טקטיקה של דיס-אינפורמציה.

"היא מציגה את עצמה לרוסיה ולעולם כיצור מיני פעור פה שאוהב לשלוט. המסר הפוליטי שלה לעם הרוסי הוא שהם חייבים 'לנקות את אוקראינה מהנאצים ואז להתחיל לנקות את גוגל ואת ויקיפדיה. היא לא מישהו שהיית רוצה לעמוד מולה בעימות, היא מאיימת על כל מי שלא מסכים איתה במעצר ותביעה על ידי אנשיו של פוטין. היא לא מאמינה בחירות או בהגינות ולכן היא מותאמת באופן אידיאלי להיות בת הזוג של פוטין המטורף והסדיסט" אמר פרופ' גלס שהגדיר אותה כ"'ליידי מקבת' בהתהוות - לפוטין יש כוח דיקטטורי מוחלט, והיא תשמח להכנס למיטה שלו כדי להשיג חלק מהכוח הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully