וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו אלינה קבייבה, המתעמלת שהפכה למאהבת הסודית של פוטין חשפה שהיא מצאה את 'הגבר האידיאלי' שלה

23.3.2023 / 0:09

"אני אוהבת אותו מאוד": נחשף הרגע בו המתעמלת האולימפית שנחשבת לבת הזוג הסודית של פוטין ואם ילדיו מודה בראיון טלוויזיוני שנשיא רוסיה הוא "הגבר האידיאלי" שלה, אבל היא "מפחדת מלהיות מאושרת" ומבהירה שאין לה בעיה להיות עם גבר נשוי

אלינה קבייבה - ממתעמלת אולימפית לבת הזוג הסודית של פוטין/Tiktok

אחרי שנים של שמועות והשערות, נחשף הרגע שבו אלינה קבייבה, המתעמלת בעלת מדלית הזהב האולימפית שמכונה "המאהבת הסודית של ולדימיר פוטין" מודה בראיון לטלוויזיה שהוא 'הגבר האידיאלי' שלה. תצלומים שנחשפו בשבוע שעבר הראו את אחוזת הפאר הסודית שבה היא גרה לפי הדיווחים עם ילדיהם הסודיים. למרות שבני הזוג מעולם לא הודו באופן רשמי בקשר ביניהם.

בדיילי מייל נחשף שהחודש לפני 15 שנה היא התראיינה בטלוויזיה בשיחה עם תלמידי בית ספר, ולמרות שלא הזכירה אותו בשמו - כיוון שהוא מעולם לא התיר לה לעשות את זה - ברור כעת מעל לכל ספק שהוא היה אז, כפי שהוא עד היום, הגבר בחייה.

צפו בראיון החושפני

איך מבינים את זה? ובכן, היא נתנה (במתכוון או שלא) כמה תובנות חושפניות לחיי האהבה שלה. באותה תקופה (2008) היא הייתה בת 24 ונחשבה לרווקה המבוקשת ביותר ברוסיה (והגמישה ביותר). פוטין, כיום בן 70, היה אז בן 55 ונשוי ללודמילה שקרבנבה - ממנה הגרש רשמית רק ב-2013.

כשנשאלה האם היא פגשה את "הגבר האידיאלי" שלה, היא ציחקקה וענתה "כן. יש לי גבר". ילדה מהקהל שאלה אותה: 'אמרת שיש לך חבר? למה את לא ממהרת להתחתן איתו? את מפחדת מאושר? מי הוא?". בתגובה היא ענתה עם חיוך גדול: "אז הצלחת לשאול את השאלה הזאת, כל הכבוד לך. באשר לפחד מאושר - לפעמים אני כל כך שמחה עד שאני מפחדת להיות כל כך מאושרת. כמובן שיש כמה חששות... מי הוא? הוא אדם טוב מאוד, איש גדול,' היא ענתה תוך כדי שהיא מתעסקת בחוסר נוחות בעט, "אני אוהבת אותו מאוד".

היא השיבה לשאלה אחרת שהמתנה האחרונה שנתנה לו הייתה 'מעיל אלסקה, מעיל עם פרווה, יפה מאוד'. בדיילי מייל מציינים שזמן קצר לאחר הראיון הזה נראה פוטין במעיל שמתאים לתיאור.

עוד על החיים של קבייבה ופוטין
פוטין זועם שאהובתו, אלינה קבייבה, בהריון עם בת נוספת

המאהבת המתעמלת של פוטין יצאה מהבונקר עם "פנים חדשות"

קבייבה נשאלה בהמשך האם היא תוכל "לקחת גבר נשוי ממשפחה" - והיא פתחה באמירה "אני חושבת שלא", אך מיד סייגה את תשובתה. "תן לי להסביר", היא הוסיפה, "החיים מסובכים, ואם מדברים על גבר נשוי - אם יש בעיות במשפחה וגבר מסתכל על אישה אחרת, ומתקשר עם אישה אחרת ולא עם אשתו, זה אומר שהבעיה כבר קרתה, ולא יהיה שום דבר טוב במשפחה הזו". כמובן שבאותה תקופה פוטין היה נשוי.

עוד באותו נושא

על הכוונת: הנשים שכבשו את "ליבו השחור" של פוטין

לכתבה המלאה

בדיעבד, זהו ככל הנראה אחד מהרגעים הבודדים במהלך 15 השנים שבהן היא נחשבת כמקושרת רומנטית לפוטין, שקבייבה - שכיום נתפסת כ"צארית הלא מוכתרת" של רוסיה - ניסתה "לצאת מהארון" ולחשוף את עצמה כאישה הצעירה בחייו.

וולדימיר פוטין ואלינה קבייבה. KREMLIN.RU, צילום מסך
וולדימיר פוטין ואלינה קבייבה/צילום מסך, KREMLIN.RU

על פי הדיווחים ברוסיה, קבייבה ופוטין חולקים בנות תאומות בנות 7 ושני בנים, שכולם נולדו בשוויץ, ומאז תחילת המלחמה כולם מסתתרים בשווייץ במטרה לשמור על ביטחונם. לאחרונה אף דווח שהיא שוב בהריון, למורת רוחו של פוטין.

פוטין וקבייבה, שנולדה באוזבקיסטן, נפגשו לראשונה לאחר שקטפה מדליית זהב באולימפיאדת אתונה ב-2004, מה ששם אותה באור הזרקורים הלאומי והיא זכתה לכינוי "האישה הכי גמישה ברוסיה". עד 2008 היא הפכה על פי השמועות ל"גברת הראשונה הסודית", היא קיבלה את עיטור ההצטיינות למען המולדת של רוסיה ובשיא תהילתה הספורטיבית, קבייבה הציתה סערה כשהצטלמה בעירום למגזין הרוסי מקסים. הצלם מיכאיל קורולוב, אמר אז: "אפילו לא הייתי צריך לשכנע אותה. היא התנהגה בצורה מאוד טבעית. היא מלאה בסקס אפיל".

אחרי שפרשה, קבייבה פצחה בקריירה פוליטית ובשנים 2007-2014 כיהנה כחברת פרלמנט בדומה, הבית התחתון בפרלמנט הרוסי, מטעם מפלגת השלטון של פוטין. קבייבה אמרה ב-2014 כנשאלה על חייה האישיים: "לכל אחד צריך להיות סודות קטנים משלו", לפני שהוסיפה: "אני מקווה שמתישהו הרכלנים יירגעו".

פוטין כידוע מתעב כל חדירה וכל פרסום על חייו הפרטיים, העטופים במסתורין. הוא אינו מדבר על ענייניו האישיים וגם שתי בנותיו המוכרות לציבור נמנעות מאור הזרקורים וממעטים לדבר עליהן. פוטין תקף בעבר את "אלה שעם אפם הארוך והפנטזיות האירוטיות שלהם חודרים לחייהם של אחרים. יש לי חיים פרטיים שבהם אני לא מאפשר התערבות. יש לכבד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully