וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות תקיפות על בתי פעילים, עמדות תצפית ומחבלים: כוחות הקומנדו מעמיקים את הלחימה בחאן יונס

8.2.2024 / 14:00

הלוחמים ממשיכים לתמרן במרחבים הצפופים שבעיר ומגבירים את התקיפות במערבה. הכוחות מחסלים מחבלים בהיתקלויות מטווח אפס, ומאתרים אמצעי לחימה רבים - בהם גם טילי RPG וטיל מסוג "פאגוט". במגלן זיהו חוליית מחבלים שירתה RPG על הכוחות - והכווינו כלי טיס שחיסל אותה

כוחות הקומנדו מעמיקים את הלחימה במרחבים הצפופים בחאן יונס/דובר צה"ל

לוחמי עוצבת הקומנדו ממשיכים להעמיק את הלחימה במרחבים הצפופים ביותר בחאן יונס ומגבירים את ההתקפות במערב העיר - כך מסר היום (חמישי) דובר צה"ל. חיסול מחבלים בהיתקלויות פנים אל פנים, איתור אמצעי לחימה רבים ומאות תקיפות נגד יעדי טרור במרחב.

במהלך הלחימה במרחב, לוחמי וצלפי יחידת אגוז חיסלו מחבלים בקרבות פנים אל פנים. הלוחמים פשטו בהכוונה מודיעינית על תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה רבים, כמו מרגמות, ציוד לחימה, אמצעים ללחימה בתת-קרקע, טילים לטווח רחוק, טילי RPG וטיל מסוג "פאגוט".

כוחות הקומנדו מעמיקים את הלחימה במרחבים הצפופים בחאן יונס, 08 בפברואר 2024. דובר צה"ל
כוחות הקומנדו מעמיקים את הלחימה במרחבים הצפופים בחאן יונס, 08 בפברואר 2024/דובר צה"ל
אמצעי לחימה שאותרו על ידי לוחמי עוצבת הקומנדו 8 בפברואר 2024. דובר צה"ל
אמצעי לחימה שאותרו על ידי לוחמי עוצבת הקומנדו 8 בפברואר 2024/דובר צה"ל
כוחות הקומנדו מעמיקים את הלחימה במרחבים הצפופים בחאן יונס, 08 בפברואר 2024. דובר צה"ל
כוחות הקומנדו מעמיקים את הלחימה במרחבים הצפופים בחאן יונס, 08 בפברואר 2024/דובר צה"ל

עוד מסר דובר צה"ל כי מכלול האש של עוצבת הקומנדו ביצע מאות תקיפות שבמהלכן פגע בבתי פעילים, עמדות תצפית ומחבלים רבים. במקביל, לוחמי מגלן זיהו ועקבו אחר חוליית מחבלים שירתה טיל RPG על כוחות צה"ל והכווינו לעברה כלי טיס שחיסל את החוליה.

הקרבות באזור חאן יונס כאמור נמשכים ביתר שאת - זאת על אף המעבר לשלב השלישי של המלחמה. מוקדם יותר דווח בוואלה! כי ב-48 השעות האחרונות ההתקלות בעיר, שבעבר התגורר בה מנהיג חמאס יחיא סינוואר, היו רבות. תחילה, צוות הקרב של חטיבת הקומנדו חיסל שמונה מחבלי חמאס.

לאחר מכן, לוחמי יחידת מגלן נקלעו לקרב בסמטת רחוב והרגו שני מחבלים חמושים שארבו לכוחות שהתקדמו רגלית. לוחמים נוספים של היחידה זיהו שלושה מחבלים נוספים נעים על הציר - וחיסלו אותם מטווח קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully