וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבוץ בארי: משפחתו של מני גודארד עודכנה שגופתו נחטפה לעזה

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 11:50

אחרי שסברו כי תושב בארי נרצח אך גופתו לא אותרה, הודיע הקיבוץ: הגופה מוחזקת בעזה. אשתו של מני, איילת, נרצחה ב-7 באוקטובר במתקפה על הקיבוץ. השניים הותירו אחריהם ארבעה ילדים ושישה נכדים: "האובדן והסבל של המשפחות עצומים ומזעזעים"

בווידאו: מחאה בקריאה לקידום עסקת שחרור החטופים/צילום: אבשלום ששוני

משפחתו של מני גודארד עודכנה שגופתו נחטפה לעזה - כך הודיע היום (חמישי) קיבוץ בארי. ההערכות היו שגודארד נרצח, אך גופתו לא אותרה. אשתו, איילת, נרצחה במתקפה על ביתם בקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר.

מני ואיילת הותירו אחריהם ארבעה ילדים: מור, גל, בר וגוני ושישה נכדים. ילדיו מספרים שהוא היה האבא והסבא הכי מסור ואוהב, איש משפחה שדאג לכל סובביו, איש של ים ואהבה, ואוהד שרוף של הפועל תל אביב.

מני עבר להתגורר בבארי כשהיה בן 13, במשך חייו עבד בכמה תפקידים בקיבוץ; שימש כדפס בדפוס בארי, ניהל את הכלבו והבריכה של הקיבוץ, עבד גם כאקונום הראשי, במקביל היה שחקן ומאמן של קבוצת הכדורגל המקומית.

מני גודארד שגופתו נחטפה לעזה ב-7 באוקטובר. באדיבות המשפחה
גופתו נחטפה לעזה. מני גודארד/באדיבות המשפחה

מניין החטופים מקיבוץ בארי עומד על 11, מהם נרצחו שישה: אילן וייס, עופרה קידר, סהר ברוך, איתי סבירסקי, יוסי שערבי וכאמור מני גודארד. חמישה נוספים נמצאים בשבי חמאס: אלי שרעבי, טל שוהם, כרמל גת, אוהד בן עמי, דרור אור.

"האובדן והסבל של המשפחות עצומים ומזעזעים, ונמשכים כבר 125 ימים. אנו דורשים מקבינט המלחמה לעשות הכול כדי להשיב הביתה את כל החטופים. המחיר כבד, האויב אכזר, אבל כל דקה שבה החטופים לא נמצאים בגבולות ישראל היא דקה אחת יותר מדי", נמסר בהודעת קיבוץ בארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully