וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצמד וליטף בחדר סגור: כתב אישום הוגש נגד מפקד במג"ב שביצע מעשים מגונים בצעירה

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 12:13

המקרה אירע לפני שנה וחצי, אז שימש ירון דהן סגן מפקד מרחב מג"ב ירושלים. את הצעירה בת ה-23 הטריד כשהיו יחד בחדר סגור במועדון מגרשי טניס בקריית גת. "עם הצמיגים האלה היית מדריכת כושר?", שאל אותה תוך שליטף את גופה. הוא הואשם במעשה מגונה

בווידאו: 15 שנות מאסר לצעיר מבאר שבע שהורשע בעבירות מין בילדים/יואב איתיאל

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד ירון דהן, מפקד היחידה הטקטית במג"ב, שביצע מעשים מגונים בצעירה בת 23. המקרה אירע במתחם מגרשי טניס בקריית גת לפני כשנה וחצי, כששימש סגן מפקד מרחב מג"ב ירושלים.

על פי כתב האישום, דהן נגע והטריד את הצעירה בזמן ששהו בחדר סגור במגרשי טניס בקריית גת. תחילה הניח את ידו על כתפה, והחל להתקרב אליה ולשוחח עמה. היא נרתעה ממעשיו, התרחקה ממנו וניסתה למלא מים מברזייה. דהן המשיך להיצמד אליה, ושאל אותה באיזה תפקיד שירתה בצבא והיא השיבה לו כי שירתה כמדריכת אימון גופני. בתגובה הוא ליטף את גופה עם ידיו, והטיח בה: "עם הצמיגים האלה היית מדריכת כושר?", והמשיך ללטף את גופה ואת ראשה. במקביל שאל אותה מתי יוכלו להיפגש לשתות בירה יחד, המתלוננת סרבה ועזבה את המקום.

ניידת שיטור עירוני של המשטרה. ראובן קסטרו
ליטף ונצמד אל המתלוננת/ראובן קסטרו

בכתב האישום נכתב כי במעשיו אלה, עשה דהן במתלוננת מעשה לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים ללא הסכמתה. הוא הואשם במעשה מגונה.

עו"ד עופר ברטל ממשרד ברטל, כהן מסר בשמו של נצ"מ דהן כי: "לאחר 31 שנים של שירות המדינה ביחידות מיוחדות, וכמפקד החטיבה הטקטית במשמר הגבול, נצ"מ דהן הציל את תושבי קיבוץ ניר עם וכן חלק לא ידוע מתושבי שדרות בשביעי לאוקטובר. "לאות תודה", העמידה אותו המדינה לדין על מעשה קל ערך שאין בו מובהקות מינית כלל. הוצע לו לסגור נגדו את התיק הפלילי ובלבד שיודה בעובדותיו וישלם פיצוי למתלוננת. נצ"מ דהן החליט למרות זאת, לעמוד על חפותו ולהוכיחה בבית המשפט ולא להודות במה שלא עשה. יקרא כל אחד את עובדות כתב האישום (המוכחשות על ידנו) וישפוט בעצמו אם בעבירה מדובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully