וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרסום בוואלה: אמו של רועי שנפל בעזה תקבל את הקלטותיו האחרונות

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 10:47

לאחר שצה"ל החליט לא להעביר לאורית את הקלטות הקשר מהקרב בו נפל רועי, היא החליטה לשבת על קבר בנה עד שתקבל אותן. היום, בעקבות פניית וואלה, נמסר לאורית כי ההקלטות יועברו בהקדם. כעת היא תוכל להקשיב להן ביחידות: "אגיע הביתה ואאזין לילד שלי"

בווידאו: אורית יושבת במחאה על קבר בנה: "לא אזוז עד שאקבל את ההקלטות"/יואב איתיאל

בעקבות פניית וואלה והפרסום הבוקר, מסתמן כי ההקלטות הקשר בקרב בו נפל רס"ן רועי צ'אפל תגענה לאמו, אורית, כבר היום. אורית החליטה לשבת במחאה על קבר בנה בבית העלמין בזכרון יעקב, עד שהקלטות הקרב האחרונות של רועי יועברו אליה, "הקצינה התקשרה אלי הבוקר ומסרה שיש אישור. אמנם היא לא תוכל להגיע אלי לפני שאני יוצאת מהבית אבל הבטיחה שהיום זה יקרה. אני מאוד נרגשת לקראת זה", סיפרה לוואלה.

"היום מתקיים הפנינג גדול באבן שמואל - הישוב ליד קרית גת שאימץ את הצוות של רועי וצ'יפר אותם בכל התרעננות, בישלו להם ועשו להם להם כביסות. היום באירוע ינטעו חורשה עם פינת ישיבה לזכרו של רועי. הקצינה הבטיחה שתגיע לשם או שתשלח לשם נהג עם הדיסק און קי ועליו ההקלטות".

האם השכולה דורשת את הקלטות הקרב האחרון של בנה רועי צ'אפל, 25 בינואר 2024. יואב איתיאל, מערכת וואלה
"מאוד נרגשת לקראת הקלטות". אורית צור ליד הקבר של בנה רועי צ'אפל/מערכת וואלה, יואב איתיאל
רועי צ'אפל עם אמו אורית. באדיבות המשפחה
"הקצינה תגיע לאירוע לזכרו של רועי עם ההקלטות". רועי צ'אפל עם אמו אורית/באדיבות המשפחה

"הקצינה התקשרה אלי ואמרה לי שלשכת הרמטכ"ל לא מאפשרת להעביר לי את ההקלטות, ועכשיו הם מכחישים את ואומרים לי שההקלטות יגיעו היום. מה יש להם? מה עובר על האנשים האלה? מה הם חושבים?", אמרה אורית, "סיפור דומה קרה לי גם הדו"ח הפתולוגי. אין לי מילים לתאר את השבר שהמוות של רועי גרם לי. ההתנהלות של צה"ל מאז 7 באוקטובר היא כזו שלא תעלה על הדעת. את ההודעה על המוות של רועי קיבלתי דרך הפייסבוק, צה"ל הגיע אלי רק אחרי 52 שעות".

נחנקת בדמעות היא אומרת, "עכשיו יש התרגשות גדולה לקראת זה שאשמע את הקול של הילד שלי. לשמוע אותו פועל, את העוצמות שלו, הנחישות, כשכל כולו במשימה להגן על מדינת ישראל, על התושבים שלה ועל החיילים שלו. ההקלטות הן הוכחה שלא איבד עשתונות לרגע, זה זיכרון אחרון מהבן שלי ועדויות לעשייה שלו. זה מרגש בצורה בלתי רגילה, גם מעבר להתרגשות של אמא ששומעת הקולות האחרונים של הבן שלה".

רועי צ'אפל. באדיבות המשפחה
"אין לי מילים לתאר את השבר שהמוות של רועי גרם לי". רס"ן רועי צ'אפל/באדיבות המשפחה
רועי צ'אפל. באדיבות המשפחה
"את ההודעה על המוות של רועי קיבלתי דרך הפייסבוק, הם הגיעו אחרי 52 שעות". רס"ן רועי צ'אפל/באדיבות המשפחה

אחרי שתשוב מהאירוע, עם ההקלטות שכל כך נלחמה להשיגן, בבית היא תערוך טקס קטן פרטי שלה ושלו. "אני אגיע הביתה. אעלה את זה על המחשב, ואז אני אאזין לילד שלי".

תת-אלוף במיל', רון כתרי, מסר לוואלה "כחבר בעמותת בוגרי הפנימיות הצבאיות, וכמנהל בית הספר בו למד רועי, אני מלווה את אורית, האם השכולה. על מקרים כאלה נאמר 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. דומני שניתן היה לחסוך את הסאגה הזו, שבינתיים נראה שבאה על פתרונה, ולנהוג ברגישות יתר ובתבונה, כדי להיענות לבקשתה הפשוטה של האם. עבורה זה עוד רסיס זיכרון לגיבור שנפל - בנה רועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully