וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצל את המצוקה הפלסטינית: חמאס חזר לשלוח מחבלים מתאבדים על הכוחות בעזה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 11:17

ביומיים האחרונים ניסו שני מחבלים להתפוצץ על הכוחות, לא היו נפגעים. ניתן להניח שארגון הטרור מבטיח עזרה כלכלית למשפחות המתאבדים, ומעביר אותם הכשרה מהירה לצרכי הפיגועים. לפי הערכות, היו ניסיונות נוספים של פיגועי התאבדות - שסוכלו ברגע האחרון

בווידאו: הושמדה מנהרת טרור שנמצאת במרחק קילומטר וחצי מהגבול תיעוד מפעילות צוות הקרב החטיבתי 646 24.01.24/דוצ

חמאס החל לשלח מחבלים מתאבדים בחאן יונס לעבר כוחות צה"ל - כך נודע היום (חמישי) לוואלה. ניתן להניח שארגון הטרור מנצל את מצוקת האוכלוסייה הפלסטינית, מבטיח עזרה כלכלית למשפחות המתאבדים ומכשיר אותם להיות מחבלים במהירות. לדברי מקורות צבאיים, ביומיים האחרונים ניסו שני מחבלים להתפוצץ על הכוחות, בשני המקרים לא היו נפגעים. בנוסף, על פי הערכות הצבא, היו מקרים נוספים של ניסיונות התאבדות, שסוכלו ברגע האחרון.

לכל העדכונים על המלחמה

בתוך כך, גורם ביטחוני בכיר, אמר בשיחה עם וואלה כי הלחץ הצבאי על חמאס באזור חאן יונס יגבר בימים הקרובים. "כוחות אוגדה 98 צרים באופן מאוד חכם על מרכז העצבים של סינוואר, המקום שבו הוא נולד ומרגיש הכי בטוח", אמר הבכיר. "סינוואר בנה את המרחבים התת-קרקעיים בחאן יונס עם טבעות ההגנה מסביב במשך שנים ארוכות והוא בטח לא להאמין שיגיע הרגע שבו ייאלץ להתמודד עם תמרון אגרסיבי. אנחנו מפרקים, שלב אחרי שלב, את ההיגיון הצבאי שבנה חמאס, זה קשה ומורכב אבל מתבצעת עבודה יסודית שתביא תוצאות".

מוקדם יותר השבוע פרסם דובר צה"ל כי לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 ויחידת יהל"ם מצאו תוואי מנהרות באורך קילומטר וחצי, ובו מעבדה ומחרטה לייצור רקטות קרקעיות - הגדולה ביותר שאותרה עד כה בדרום רצועת עזה. בתוך תחום המעבדה, נמצאו כמה חדרי סדנא שונים ומסילה שנועדה לשינוע חלקים וחומרים. תוואי המנהרות אותר סמוך לבתי מגורים ולשני בתי ספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully