וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו אין תביעה בהאג: שרים בליכוד תומכים בהתנחלות מחדש ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 21:34

מיקי זוהר וחיים כץ קראו להשתתף בכנס "הניצחון" של המועצה האזורית שומרון ותנועת נחלה שכותרתו "רק התיישבות תביא ביטחון", בו צפויים להשתתף גם שרים מעוצמה יהודית והציונות הדתית. זוהר: "כשהטרוריסטים יבינו שבתמורה למה שהם עושים ניישב את הארץ - הם יסיקו מסקנות"

בווידאו: שרים בממשלה קראו להגיע לכנס של ארגוני ימין שמקדם התנחלות ברצועת עזה 23.01.24/ללא

בעוד ישראל נאבקת בתביעה שהגישה דרום אפריקה בבית הדין הבינלאומי בהאג, שרים בממשלה קראו היום (שלישי) להגיע לכנס של ארגוני ימין שמקדם התנחלות מחדש ברצועת עזה. השרים מיקי זוהר וחיים כץ, ממפלגת הליכוד, הביעו היום תמיכה בכנס "הניצחון" של המועצה האזורית שומרון ותנועת נחלה תחת הכותרת: "רק התיישבות תביא ביטחון" בקריאה להקים מחדש התנחלויות ברצועת עזה וצפון השומרון.

תנועת נחלה אף מקימה כבר גרעיני התיישבות ונערכת לגיוס לובי פוליטי שיקדם הקמת התנחלויות ברצועת עזה. בכנס שיתקיים ביום ראשון בבנייני האומה בירושלים, צפויים להשתתף גם שרים וחברי כנסת מהציונות הדתית ועוצמה יהודית.

שרים בממשלה קראו להגיע לכנס של ארגוני ימין שמקדם התנחלות ברצועת עזה. ללא, אתר רשמי
השרים קוראים להגיע לכנס לקידום החזרה לרצועת עזה/אתר רשמי, ללא

שר התרבות, מיקי זוהר, הצטלם לסרטון שמקדם את הכנס יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן וראשי תנועת נחלה ואמר: "אחרי ה-7 באוקטובר חווינו חוויה מאוד קשה ולמדנו על בשרנו מה קורה כשאנחנו רכים מול האויב, ולא יודעים מה המשמעות של יישוב הארץ ושמירה על ביטחון המדינה. אנחנו עושים כנס חשוב בו נסביר היטב לכל מי שרוצה לשמוע למה התיישבות חשובה למה מניעת הקמה של מדינה פלסטינית חשובה".

"אחרי מה שחווינו כבר כולם מבינים, הדרך שלנו לנצח כעם וכאומה זה באמצעות שמירה על ערכים ועקרונות שמתבטאים בהתיישבות ושמירה על הארץ, אין ספק לאף אחד שמה שהיה עד עכשיו לא יכול להיות החל מהיום. כשהטרוריסטים יבינו שבתמורה למה שהם עושים אנחנו ניישב את הארץ הזו, הרבה מהם יסיקו מסקנות אחרות ממה שהם חשבו בשביעי לאוקטובר", הוסיף השר זוהר.

עוד בוואלה!

הצורך בהמשך הלחימה באזור הגבול: "רואים את המחבלים בעיניים"

לכתבה המלאה
שרים בממשלה קראו להגיע לכנס של ארגוני ימין שמקדם התנחלות ברצועת עזה. ללא, אתר רשמי
השרים קוראים להגיע לכנס לקידום החזרה לרצועת עזה/אתר רשמי, ללא

השר חיים כץ הוסיף כי "רק התיישבות מביאה ביטחון. הדבר הברור אחרי הטבח הברברי ב-7 באוקטובר הוא כי חייבים לתקן את איוולת עקירת הישובים מגוש קטיף ומצפון השומרון. הנסיגה יצרה את המפלצת הנאצית ברצועת עזה ואת גל הטרור שיצא בשנים האחרונות מצפון השומרון".

כץ הוסיף: "ביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון והחזרה לחומש היא התחלה חשובה. התיקון והחזרת הביטחון יעבור דרך מכה צבאית חזקה ודרך חידוש התיישבות גם בצפון הרצועה וגם בצפון השומרון. זה גם יהיה מסר נחוש לאויבינו הרצחניים שלעולם לא נישבר. עם ישראל חייב לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully