וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול במשפחתם של מירה ובנה ברק: "10 אנשים עם שכפ"צים ל-10 דקות, ככה צריך לקבור אותם?"

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 9:37

"הכל צריך להתנהל בחושך מוחלט תוך כדי שחיילים עומדים עם משקפות ומתצפתים לכיוון לבנון, בלב הגליל שלנו", כתב קרוב משפחה של ההרוגים מירה וברק איילון על טקס ההלוויה בצפון. "ישראל המתקדמת צריכה לקבור בהסתר אם ובנה שישבו לאכול צהריים?"

בווידאו: הלוויתם של ברק איילון ואימו מירה איילון, בבית העלמין בכפר יובל. 15.01.2024/מערכת וואללה!

ברק איילון ואימו מירה, שנהרגו אתמול מפגיעת טיל נ"ט בכפר יובל, הובאו אתמול (שני) למנוחות בבית העלמין בכפר יובל. אליהו ברק, אב המשפחה, ניצל מהירי אתמול אך מוגדר נפגע חרדה. יריב עמיעד, קרוב משפחה של ברק ומירה איילון, פירט בפוסט ברשתות החברתיות על המציאות העצובה בה היה צריך לקבור את בני משפחתו. "ישראל 2024, אחרי 100 ימים של לחימה בצפון האם ככה צריכים לקבור את דודה שלי מירה ובן דודי ברק איילון ז"ל?", כתב.

"אחרי טקס מכובד ועצוב במועצה במבואות חרמון. רק 10 בני משפחה מורשים לנסוע לבית העלמין בכפר יובל, שמים על אמא ואבא שלי שכפ"צים, נוסעים בשיירה מקריית שמונה לכפר יובל, בלב הגליל שלנו, היכן שמירה ואמא שלי גידלו את המשפחות שלהן". יריב מתאר את הסיטואציה הבלתי נתפסת בה הם נמצאים כעת בזירה הצפונית מול ארגון הטרור חיזבאללה. "אמא שלי מספרת - אתה לא מאמין,הקימו קירות בטון ענקיים בפנייה לכפר יובל, אחרי 100 ימי לחימה", כתב. "אצלנו מקימים חומות בטון?? ואצלם??"

מירה איילון וברק איילון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מירה איילון וברק איילון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד המשיך יריב לפרט על מהלך הקבורה בכפר יובל, בה היה צריך לסיים במהירות בעקבות המצב הביטחוני. "מגיעים לבית העלמין בכפר יובל, הכל צריך להתנהל בחושך מוחלט תוך כדי שחיילים עומדים עם משקפות ומתצפתים לכיוון לבנון. עשר דקות וצריך לפנות. ישראל המתקדמת העוצמתית צריכה לקבור בהסתר אם ובנה שישבו לאכול צהריים בביתם? שנשארו להגשים את תכלית הציונות ולעבד את האדמה בגבולות המדינה, ככה אחרי 100 ימים של לחימה?"

"מירה אמרה שהיא נשארה בכפר יובל כי זה היה כורח, כי לא היתה ברירה. על זה בונה מי שמתישהו יגידו למשפחה שלי ולחברים שלי בקריית שמונה בקיבוצים ובמושבים לחזור, וזה יקרה בגלל הכורח וכי אין ברירה", כתב בזעם יריב. "גם פה הוא לא מבין את השפה של התושבים שפונו, לא הפעם! שבר האמון הוא עמוק מכדי לראות את התחתית שלו".

עוד בוואלה!

האב שאיבד את אשתו ובנו בצפון: "אמרתי לה 'תחזיקי מעמד' - אבל היא לא שרדה"

לכתבה המלאה

יריב סיים וביקש דבר אחד מהממשלה - ביטחון אמיתי באזור הצפון כדי שהתושבים יוכלו לחיות בשקט. "אנשי הצפון לא צריכים טובות ולא רחמים, ומי שגר וגדל שם לא מרגיש או קורא לעצמו פריפריה כי בשביל אנשי הצפון זה המקום הכי טוב בעולם לגור ולגדל ילדים. דבר אחד הם צריכים - ביטחון אמיתי ושקט, את השאר הם יעשו כבר יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully