וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבורים שהתריעו מאסון": אבל בצפון על מותם של ברק ומירה איילון מירי נ"ט

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 20:40

ברק, חבר כיתת הכוננות של כפר יובל ואמו מירה בת ה-71, נשארו במושב הצפוני בצל הלחימה כדי להמשיך לעבוד במטעים ובלול. "לחיזבאללה יש מגדל התצפית שמשקיף על המושב. האסון עליו התריעו כחודש וברק ומירה שילמו את המחיר".

בווידאו: תיעוד מהיישוב כפר יובל אחרי פגיעת נ"ט של חיזבאללה/לובי 1701

הלם נרשם בכל יישובי הצפון ובקרב ארגוני החקלאים בעקבות מותם היום (ראשון) של ברק איילון ואמו מירה, תושבי כפר יובל שנהרגו מירי נ"ט על ביתם. אליהו, אביו של ברק ובעלה של מירה נפצע באורח קל ומוגדר כנפגע חרדה.

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, עמית יפרח אמר, "אבל כבד נפל על מושב כפר יובל ועל תנועת המושבים. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצער המשפחה ובצער מושב כפר יובל על נפילתם של מירה איילון ובנה ברק שנהרגו מטיל נ"ט. מדובר במשפחת חקלאים אשר נשארו במושב לעבד את אדמות המטעים שלהם ולעבוד בלול. החקלאים בצפון הארץ מסכנים את חייהם בכל רגע נתון בהיותם מעבדים את אדמות המדינה, מספקים תוצרת מזון טריה ושומרים על גבולות המדינה והביטחון הלאומי. יהי זכרם ברוך".

מירה איילון וברק איילון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מדובר במשפחת חקלאים אשר נשארו במושב לעבד את אדמות המטעים שלהם ולעבוד בלול. מירה איילון וברק איילון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הבית שבו נהרגו האם ובנה בכפר יובל, 14 בינואר 2024. לובי 1701, אתר רשמי
גיבורי כיתת הכוננות הראו לי את מגדל התצפית של חיזבאללה שמשקיף על המושב. הבית שבו נהרגו האם ובנה בכפר יובל/אתר רשמי, לובי 1701

"אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצער המשפחה ובית מושב כפר יובל על נפילתם של מירה איילון ובנה ברק, שנהרגו מירי נ"ט על המושב", אמר רון בלחסן, מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל. "ברק נשאר עם הוריו במושב לעבוד במטעי הפרי ובלול, ושימש גם כחבר כיתת כוננות. בצפון מתנהלת מלחמה על כל המשמעויות שלה, והחקלאים שלא עזבו את ביתם כמו ברק, חשופים כל העת לאיומי האויב, ומשמשים אזרחים-חיילים, בהימצאם והגנתם על שטחי הלאום של ישראל בגבולות בצפון ובדרום. יהי זכרם ברוך. אנו תפילה להחלמתו של אב המשפחה אשר נפצע באירוע".

חבר הכנסת אביגדור ליברמן הגיב גם הוא לידיעה על מותם של ברק ומירה בחשבון ה-X שלו. "אני משתתף בצערה הכבד של משפחת איילון מכפר יובל, שאיבדה היום את ברק, חבר כיתת הכוננת של המושב ואת מירה, אימו. שניהם נרצחו מירי נ"ט שירה של ארגון מרצחים חיזבאללה בגבול. בסיור שערכתי לפני כחודש בכפר יובל, גיבורי כיתת הכוננות הראו לי את מגדל התצפית של חיזבאללה שמשקיף על המושב והביעו בפני את החשש הגדול שלהם מאירוע דומה לזה שהתרחש היום. לצערי, החשש מאירוע דומה עליו התריעו לפני כחודש התממש היום וברק ומירה איילון, אם ובנה שילמו בחייהם. הכתובת הייתה על הקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully