וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הסנדקות של פוטין מתנצלת שחגגה במסיבת עירום בזמן שהמדינה במלחמה

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 0:06

למסיבה יוקרתית בעירום במוסקבה הגיעו ידוענים רבים, כולל בת המנטור של פוטין שהצטלמה בבגד גוף חושפני. היא ורבים אחרים נדרשו להתנצל על שחגגו בזמן שהחיילים נלחמים בחזית. המשתתפים עלולים כעת לעמוד בפני מאסר או קנסות גבוהים בגין עבירה על ערכי המסורת

קסניה סובצ'ק מתנצלת על מה שקרה במסיבה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בת הסנדקות של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, עוררה סערה בקרב הקולות השמרנים ונאלצה להתנצל על כך שלקחה חלק ב"מסיבת עירום של החברה הגבוהה" שזעזעה את התושבים בבית ואת החיילים בחזית המלחמה של רוסיה.

כוכבת הטלוויזיה, דוגמנית הפלייבוי והמועמדת לשעבר לנשיאות, קסניה סובצ'ק בת ה-42, היא אחת מקבוצה של מפורסמים שהקרמלין הורה עליהם לבקש סליחה מהציבור לאחר שהשתתפו במסיבה פרועה במוסקבה, אליה מהגיעה המשטרה שסגרה את האירוע.

רבים מאמינים שהמשתתפים עומדים בפני קנסות, מאסר או נידוי רשמי אם הם לא יביעו חרטה עמוקה על האירוע בן היומיים שהתקיים ב-20-21 בדצמבר, במועדון הלילה Mutabor, שעל פי הדיווחים המוזמנים שילמו 11,000 דולרים כדי להכנס אליו.

מקורות רוסים טענו שבמהלך המסיבה תמונות עירום הוקרנו על הקירות וזוגות חד מיניים התנשקו במסיבה - לפני שאזרחים דיווחו על המסיבה לרשויות והאשימו את המשתתפים בהפרת החוקי הדרקוניים של איסור על פעילות להט"בית ברוסיה ואי דבקות ב"ערכים מסורתיים".

תביעה ייצוגית שהוגשה נגדם פירושה שהם עלולים להיקנס כעת בסכומי עתק - עד 8.5 מיליון דולרים - שהובטח שיישלחו לתמיכה בלוחמים של באוקראינה.

קסניה סובצ'ק במסיבת 'סמי עירום' במוסקבה, רוסיה, 20 בדצמבר 2023. Nastya Ivleeva/e2w, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קסניה סובצ'ק במסיבת 'סמי עירום' במוסקבה, רוסיה, 20 בדצמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Nastya Ivleeva/e2w

סובצ'ק, שתוארה על ידי מגזין "ווג" כ"פריס הילטון הרוסייה", היא בתו של אנטולי סובצ'ק, ראש העיר לשעבר של סנט פטרסבורג, שהעסיק את פוטין בעירייה בשנות ה-90 והפך למורה הרוחני של הנשיא לעתיד. פוטין אף השתתף בטבילה האורתודוקסית שלה כתינוקת הרבה לפני שהיה נשיא ושם הוכרז כסנדק שלה. עם השנים היא הפכה למתנגדת נחרצת שלו ואף התמודדה נגדו לנשיאות עם מצע ליברלי והגיעה רביעית בבחירות לנשיאות ב-2018, שהיו מוטות, לדברי המערב, לטובת פוטין. לאחר שפרצה המלחמה נגד אוקראינה היא מתחה ביקורת קשה על פוטין ובמרץ 2022 פורסם כי היא נמלטה לישראל לאחר שהיא ובנה קיבלו אזרחות ישראלית. על פי דיווחים אחרים לאחר שכוחות הביטחון פשטו על ביתה במסגרת חקירה של פרשת סחיטה היא נמלטה לליטא בעזרת הדרכון הישראלי, כשמבקביל נפתחה נגדה גם חקירה פלילית שבסופה היא עשויה להישלח לשלוש שנים בכלא בגין "הפצה של מידע כוזב לגבי סוכנויות ממשלה בערוץ מדיה".

למרות כל אלה היא חזרה לרוסיה היישר לסצינת חיי הלילה הסוערים של מוסקבה ולמסיבה היא הופיעה ללא חזייה ועם בגד חושפני בצבע גוף. היא אמרה לאחר מכן: "אני יכולה להגיד לכם שבשמי ובשם חבריי, בהחלט לא רציתי להעליב אף אחד. אם מישהו נעלב מההופעה שלי, אני מתנצלת על כך. אני אוהבת את המדינה שלי, אני עיתונאית שעובדת ברוסיה ואני רוצה שכולם ידעו שאני לא רוצה לגרום לתחושת השנאה והכעס הזו כלפיי או כלפי אמנים אחרים בגלל טעויות מטופשות כאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קסניה סובצ'ק (בתמונה), בת 40, מנחת טלוויזיה ומועמדת "ליברלית" לנשיאות רוסיה ב-2018. Nastya Ivleeva/e2w, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קסניה סובצ'ק (בתמונה), בת 40, מנחת טלוויזיה ומועמדת "ליברלית" לנשיאות רוסיה ב-2018/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Nastya Ivleeva/e2w
קסניה סובצ'ק לוחצת את ידו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. Kremlin.ru, אתר רשמי
ובאירוע מכובד יותר: קסניה סובצ'ק לוחצת את ידו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין/אתר רשמי, Kremlin.ru

מוקדם יותר סבצ'ק התנגדה לבקשה להתנצל ואמרה: "לאן ומתי מבוגרים הולכים עם תחת חשוף זה עניין פרטי שלהם. העולם אינו הוגן - הוא תמיד היה כך, הוא כך עכשיו ותמיד יהיה כך. איפשהו אנשים נהרגים, איפשהו ילדים גוועים ברעב, ובמקום אחר אנשים שותים שמפניה באותו זמן. שום צער לא יכול להימשך לנצח".

עוד בנושא:
פוטין עומת עם הכפיל שלו בשידור חי והגיב לשמועות

הסוף קרוב? "פוטין עבר החייאה לאחר דום לב והוא בטיפול נמרץ"

בת הסנדקות של פוטין מתנצלת:

אחד החוגגים, הראפר ואסיו בן ה-25, ששמו האמיתי ניקולאי וסילייב, עורר זעם כשהתגלה שהופיע עירום לחלוטין כשרק גרב של רשת בלנסיאגה מכסה את איבר מינו. הוא נכלא ל-15 יום ונקנס בסכום של 1,710 דולרים על התנהגות חוליגנית והפצת "תעמולה הומוסקסואלית". זאת על אף התנצלותו: "אני מתנצל על שפגעתי ברגשותיהם של אנשים אחרים ועל שהשתתפתי בסרטון כל כך נורא בתקופה כל כך קשה למדינה שלנו (בשל המלחמה)", הוא אמר.

מארגנת המסיבה, נסטיה איבלייבה בת ה-32, משפיענית, מנחת טלוויזיה, אשת חברה ועורכת ראשית לשעבר של פלייבוי רוסיה - הודתה שהאירוע היה "בלתי הולם לחלוטין" על רקע המלחמה של רוסיה באוקראינה. במסיבה הנהנתנית היא התפארה בכך שענדה יהלומים ואזמרגד על גבה בשווי של 200,000 דולרים.

על רקע תגובת הנגד היא מיהרה להוריד פוסטים שפרסמה בעבר נגד המלחמה ואומרת עכשיו: "אני מצטערת שזה קרה ושאי אפשר היה לשלוט בזה".

ככה זה נראה אצל מארגת המסיבה

לפי ההערכה, הסלבריטאים נדרשו להתנצל לאחר שקיבלו פנייה ישירה מהעוזר הבכיר של ולדימיר פוטין, דמיטרי פסקוב. הזמר פיליפ קירקורוב בן ה-56 ביקש סליחה באופן אישי מפסקוב.

מתמודד האירוויזיון לשעבר, דימה בילן, בן ה-42, אמר: "אני מבין היטב את הזעם של האנשים שלנו, ועוד יותר מזה של האנשים שלנו שמגנים עלינו בקו החזית".

הקולות השמרנים של רוסיה תקפו את משתתפי המסיבה ואמרו שההתנהגות לא הולמת בזמן שרוסיה במלחמה. יקטרינה מיזולינה, חברת הלשכה הציבורית של הפדרציה הרוסית, אמרה: "החיילים שלנו בחזית בהחלט לא נלחמים בשביל זה". בתקשורת הרוסית פורסמו דבריו של חייל שנחשף לתמונות ואמר בזעם: "כשאנחנו נלחמים כאן, כשאנחנו נרקבים בתעלות, יש להם תכשיטים של 23 מיליון רובל (200,000 דולר) על הישבן והם מתפארים בזה".

רבים התלוננו על תזמון המסיבה בזמן המלחמה ברוסיה. Nastya Ivleeva/e2w, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רבים התלוננו על תזמון המסיבה בזמן המלחמה ברוסיה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Nastya Ivleeva/e2w

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה ולדימיר סולוביוב זעם גם הוא וכתב על החוגגים במסיבה: "כמה עיוור מוסרית אתה צריך להיות? הבנים שלנו נלחמים עכשיו בחזית. עד כמה אתה לא צריך להבין כלום על המדינה, על פוטין? המפקד העליון מרים כוס לניצחון שלנו, ואתה יא כלב - במי אתה תומך? אתה אפילו לא יכול לדמיין כמה אנשים שונאים אותך ומתעבים אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully