וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של החטוף שתועד בשבי: "זה סימן חיים, אבל אנחנו דואגים"

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 15:38

יאיר מוזס, בנו של גדי בן ה-79 שצולם בסרטון תעמולה לצד חטוף נוסף, שיתף בהתרגשות מקבלת אות חיים ראשונה מאביו, ובדאגה ממצבו: "רואים שהוא רזה, עייף ומותש". מבחינתו, הסרטון מדגיש את הנחיצות בהשבת החטופים כמה שיותר מהר: "חייבים לעשות הכול, מקווה שיגיעו לעסקה"

בווידאו: משפחות החטופים בשער הקריה בדרישה למתווה ישראלי לשחרור החטופים/ניב אהרונסון

יאיר מוזס, בנו של גדי בן ה-79 שנחטף לרצועת עזה ואתמול הופיע בסרטון תעמולה מהשבי שפרסם ארגון הג'יהאד האסלאמי, סיפר על התחושות בעקבות אות החיים הראשון מאביו: "עד העדות אתמול לא שמענו עליו שום דבר. מבחינתנו זה סימן חיים וזה טוב. כמובן שבמקביל רואים כמה שהוא רזה, עייף ומותש, וזה מדאיג", אמר בריאיון לאודי סגל וענת דוידוב ב-103FM.

לכל העדכונים על המלחמה

יאיר, שאימו מרגלית השתחררה מהשבי במסגרת עסקת החטופים, סיפר שהתיעוד מעיד על הדחיפות להשבת החטופים שנותרו בשבי: "זה מדגיש את אנחנו צועקים כבר הרבה זמן - חייבים לעשות הכול כדי לשחרר אותם". הוא הביע תקווה שהחטופים, בהם אביו, ישובו בקרוב: "נראה שביום-יומיים האחרונים מתחילות להיות שמועות שדברים זזים. אני מקווה מאוד שהם יבשילו לכדי איזושהי עסקה".

הג'יהאד האיסלמי פרסם סרטון של החטופים גדי מוזס ואלעד קציר. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הג'יהאד האיסלמי פרסם סרטון של החטופים גדי מוזס ואלעד קציר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

גדי מוזס תועד בסרטון התעמולה מהשבי יחד עם אלעד קציר, שניהם תושבי ניר עוז. בסרטון נראים השניים קוראים לנתניהו, גלנט וגנץ לפעול לשחרורם, והזהירו מפני הסכנות בשבי.

בת זוגו של של גדי מוזס, אפרת כץ, נרצחה בטבח של ה-7 באוקטובר. מרגלית מוזס, אשתו הראשונה, שוחררה כאמור בפעימה הראשונה.

אלעד קציר הוא בנה של חנה קציר, בת ה-77 שנחטפה ושבה לישראל לאחר 50 ימים בשבי פעילי הג'יהאד האסלמי. הג'יהאד השתמש בלוחמה פסיכולוגית והודיע בשבוע לפני חזרתה כי קציר "מתה מסיבוכים רפואיים". אולם, מדובר היה בשקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully