וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עושים להם משפט שדה": חברם לצוות של הלוחמים שירו בחטופים - משיב לביקורת

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 17:47

בפוסט שפרסם, התייחס לוחם גדוד 17 שלוחמיו ביצעו את הירי לעבר 3 החטופים שנחשדו כמחבלים, לביקורת שהופנתה אליהם לאחר התקרית הקשה. "מדובר באותם לוחמים שלא ראו בית 80 יום, שהופכים כל אבן בעזה כדי להשיב את החטופים - וחייהם בסיכון מתמיד. הגבורה שלהם בלתי נגמרת"

בווידאו: הרמטכ״ל עם לוחמים ברצועת עזה מקווה שתהיה לנו עוד הזדמנות שיגיעו אלינו חטופים ונעשה את הדבר הנכון 17.12.23/דו"צ

לוחם בגדוד 17 בחטיבת ביסל"ח - שלוחמיה ירו בשלושה חטופים ברצועת עזה לאחר שזיהו אותם בשוגג כמחבלים - התייחס היום (שני) לביקורת שנשמעת כלפיהם בצל הטעות בזיהוי - שהסתיימה באסון.

"מגיע למדינה שלמה לדעת מי הם הלוחמים 'הגרועים והרשלנים שלא נשמעו להוראות פתיחה באש'", כתב בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. "מדובר באותם לוחמים שהחליטו לעשות את הצעד ולצאת לקורס מ"כים על מנת להיות מפקדים בצה"ל, באותם לוחמים ששלא ראו בית מעל 80 יום, שהופכים כל אבן בעזה על מנת להשיב את החטופים ולהסיר את האיום הטרור מעלינו".

עוד הוסיף ודיבר על גבורתם של חבריו לצוות, "שלא מדברים על הקושי והגעגוע לרגע, ועושים הכל, באמת הכל מתוך תחושת שליחות ומחויבות לעם ישראל. ישנים בהריסות, ומתעוררים לקול ירי קליעים ופגזים בכל יום, תוך סיכון תמידי של חייהם למען כלל אזרחי המדינה. לוחמים שחבריהם למסלול ולשירות חירפו את נפשם בקו המוצבים בעזה ב-7 באוקטובר לטובת ביטחון הציבור. הגבורה שלהם בלתי נגמרת".

"מגיעים להם גב ותמיכה"

בהמשך, פנה לציבור בבקשה לרסן את הביקורת שמושמעת כלפיהם מאז התקרית. "לפני שאתם מטיחים האשמות, עצרו רגע", כתב. "זאת מלחמה, כואב ועצוב לכולם, נהרגים כל יום הטובים מאנשינו. כולנו בכל ליבנו עם משפחות החטופים ואין מילים שיוכלו לנחם את משפחות הנרצחים, אך החיילים אינם הכתובת והדרג הצבאי אינו הכתובת כרגע".

עוד הוסיף כי "כולנו עושים את המקסימום, תאונות קורות וישנם מחדלים שצריך וראוי שיטופלו בהתאם". אולם, הפציר: "בואו לא נשכח את הלוחמים שלנו, הם עדיין שם, נלחמים בשביל כולנו יום ולילה כאשר הציבור בחוץ מבצע בהם משפט שדה. מגיע להם גב ותמיכה, במיוחד ברגעים הקשים הללו. תנו לצה"ל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully