וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הרג החטופים בעזה: "טרגדיה קשה מנשוא"

עודכן לאחרונה: 15.12.2023 / 22:09

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לתקרית הקשה שבה נורו למוות בשוגג שלושת החטופים על ידי כוח צה"ל מוקדם יותר היום: "ליבי עם המשפחות, מחזק את לוחמינו". גלנט: "אלו שעות קשות, הטעות כואבת לכל ישראלי באשר הוא". גנץ: "הלב מרוסק"

בווידאו: דובר צה"ל: שלושה חטופים ישראלים נורו למוות בשוגג/צילום: דו"צ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (שישי) לטרגדיה הקשה במהלכה נורו למוות שלושה חטופים ישראלים בשכונת שג'אעיה בעזה. "יחד עם כל עם ישראל אני מרכין ראש בצער עמוק ומבכה את נפילתם של שלושה מבנינו היקרים שנחטפו, וביניהם יותם חיים וסאמר פואד אל-טלאלקה", אמר רה"מ.

נתניהו הוסיף: "זוהי טרגדיה קשה מנשוא. מדינת ישראל כולה אבלה בערב זה. ליבי עם המשפחות הדואבות בשעת יגונן הקשה. אני מחזק את לוחמינו האמיצים שחדורים במשימה הקדושה של השבת חטופינו, גם במחיר חירוף נפשם. גם בערב קשה זה נחבוש את פצעינו, נפיק את הלקחים ונמשיך במאמץ עליון להחזיר את כל חטופינו הביתה בשלום".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, משרד רה"מ, ירושלים. 10 בדצמבר 2023. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, משרד רה"מ, ירושלים. 10 בדצמבר 2023/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

שר הביטחון יואב גלנט: "בשעה קשה זו, לבי ומחשבותיי עם משפחותיהם של שלושת החטופים שנהרגו בשוגג מאש צה"ל ברצועת עזה. אלו שעות קשות, הטעות כואבת לכל ישראלי באשר הוא, עלינו לגלות אורך רוח, ולהמשיך לפעול עבור חטופינו, חיילינו ואזרחינו. שוחחתי עם הרמטכ"ל הערב כדי ללמוד על נסיבות האירוע הטראגי וכדי להבטיח את הפקת הלקחים המיידית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, התייחס אף הוא לתקרית הקשה. "הלב מרוסק עם היוודע הטרגדיה הערב. אני מבקש לחבק את המשפחות - כל עם ישראל בוכה יחד איתכן", כתב בציוץ בטוויטר, "אני מחזק את כל משפחות החטופים, וגם את החיילים שנמצאים בעומק השטח ומבצעים משימה מורכבת וחשובה מאין כמוה שלא ידענו מאז קום המדינה. הכאב המלווה את המערכה, גדל יותר נוכח האירוע הקשה".

גנץ כתב עוד כי חלק מהניצחון במלחמה הוא בהחזרת כל החטופים הביתה. "נעשה הכל כדי להחזיר אותם בחיים. הכל", הוסיף.

יותם חיים וסאמר טאללקה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יותם חיים וסאמר טאללקה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם משפחות החטופים - הן אלו ששוחררו והן אלו שעדיין מוחזקים ברצועה - החלו להגיב מייד עם הישמע הבשורה הקשה. כך, למשל, אמר חן אביגדורי, שאשתו ובתו שוחררו מהשבי בעזה, כי יש להתניע עסקה נוספת לשחרור שאר החטופים, כדי שלא ייפגעו בתקריות דומות.

"אין דרך צבאית. אין זמן. המסקנה של כל אדם שיש לו גם לב וגם שכל היא אחת: ישראל חייבת ליזום עסקה בשביל להחזיר אותם בחיים ולא בארונות - ועכשיו", צייץ בטוויטר.

דניאל ליפשיץ, נכדה של יוכבד ליפשיץ ששוחררה בסוף אוקטובר האחרון משבי חמאס, התבטא ברוח דומה. "זה עבר כל גבול", אמר בפוסט באינסטגרם שלו, וקרא ל"עצירה, עסקה ושחרור חטופים מיידי! די לנפילת חיילים, הפקרת שבויים והרס ערך חיי אדם בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully