וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיק נגד מנהל בית הספר שנחשד בעבירות מין בתלמידים נגנז מהיעדר אשמה פלילית

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 14:36

הפרקליטות גנזה את התיק נגד אודי קליין, בן ה-46, שנחשד בביצוע עבירות מין בתלמידים. המשטרה לא הצליחה לבסס את החשדות משום שנער איתו ניהל קליין רומן היה בגיר בזמן המעשים ולמד במוסד אחר. אחרי שעלה חשד על מעשה דומה בתלמידו - הנער סירב למסור את גרסתו במשטרה

בווידאו: הארכת מעצר למורה מהצפון שחשודה בעבירות מין בתלמידתה/צילום: שלומי גבאי

הפרקליטות החליטה היום (ראשון) לגנוז את התיק נגד מנהל בית הספר לאומנויות, אודי קליין, בעקבות היעדר אשמה פלילית. קליין, בן ה-46, נחשד בביצוע עבירות מין בתלמידים. המשטרה לא הצליחה לבסס בחקירה את החשדות, משום שהתלמיד איתו קליין ניהל רומן, למד במוסד אחר ולא היה קטין בעת ביצוע המעשים.

במהלך החקירה עלה חשד בנוגע למקרה נוסף שבו המנהל התכתב באפליקציית ההיכרויות של הקהילה הגאה "גריינדר" עם נער נוסף, בן 16, ששנה לפני כן עוד היה תלמיד שלו בבית הספר. במהלך החקירה, הנער זומן לחקירה, אך סירב לשתף פעולה ולמסור עדות בנוגע ליחסיהם. מנהל בית הספר הכחיש את המיוחס לו.

אודי קליין מנהל בית הספר לאומניות בת"א החשוד בביצוע מעצים מגונים בקטינים. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
אודי קליין/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

המידע שעלה בחקירה הועבר לנציבות שירות המדינה, שתבחן את המשך העסקתו במערכת החינוך. גורמים המעורים בפרטי החקירה ציינו כי המידע כולל "התנהלות בעייתית" בקשרים עם התלמידים, גם אם אינה פלילית. כעת בכוונתו של קליין, שהושעה מתפקידו, לחזור ולהיות מועסק במשרד החינוך ובעיריית תל אביב, אולם בכוונת הפרקליטות למסור לנציבות שירות המדינה פרטים רבים שעלו מהחקירה אודות התנהלותו הבעייתית של קליין שלא הביאה לידי כתב אישום פלילי.

חקירתו של קליין במשטרה התחילה לפני כחודשיים לאחר שעלה החשד, לפיו קיים יחסים במשך חודשים עם נער בן 17 וביקש ממנו סיוע בפרויקט לימודי. קצת לאחר פרסום הפרשה, קליין אכן אישר שהוא קיים יחסים במשך חודשים עם הנער, אולם מאחר והנער היה בגיר ולא למד בבית ספר בו עבד קליין, בפרקליטות התקשו לבסס אשמה פלילית כנגד קליין.

עוד בוואלה!

אישום: שרף את מאהל משפחות החטופים - כדי לשכנע אותן לשנות את דרכן

לכתבה המלאה
עו"ד אסף טל. באדיבות המצולמים
עו"ד אסף טל/באדיבות המצולמים

"כפי שהצהרנו מההתחלה, לא נפל רבב פלילי בהתנהלותו או התנהגותו של מרשי". מסר עורך הדיןאסף טל, סניגורו של קליין. "אני אנצל את ההזדמנות להודות למשטרה על חקירה יעילה, שחתרה לאמת במנותק מרעשי הרקע וקריאות הרחוב ששפטו את מרשי בטרם עת וכמובן התעלמו מאלה שביקשו לתלות אותו בכיכר העיר. יש לראות בהודעת הפרקליטות כנורית אדומה לכל אלה הממהרים לחרוץ גורלות. את השיימינג המרושע והמכוער שנעשה למרשי לא ניתן להשיב לאחור ולמחוק. אבל מרשי אדם חזק והוא ימשיך להיות דמות מובילה ומודל בתחום החינוך".

מהפרקליטות נמסר: "התיק כנגד החשוד נגנז בעילה של העדר אשמה פלילית, לאחר שנמצא כי התשתית הראייתית שהצטברה בחקירת המשטרה אינה מאפשרת ביסוס של עבירת מין. המשך העסקתו של החשוד תבחן על ידי הגורמים הרלוונטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully