וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל ביה"ס בת"א שקיים יחסים עם נער הודיע על יציאה לחופשה

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 18:06

מנהל בית הספר לאומנויות בתל אביב, אודי קליין, הודיע למשרד החינוך כי בכוונתו לצאת לחופשה - אך טרם נשלח מכתב רשמי מטעמו. לפי החשד התכתב גם עם בן 16 באפליקציית גריינדר. במכתב ששלח לצוות ההוראה בביה"ס כתב קליין: "לא עשיתי דבר כדי לפגוע"

בווידאו: הארכת מעצר למורה מהצפון שחשודה בעבירות מין בתלמידתה/צילום: שלומי גבאי

מנהל בית הספר לאומנויות בתל אביב אודי קליין, החשוד ביחסים מיניים עם נערים, הודיע היום (שני) למשרד החינוך כי בכוונתו לצאת לחופשה. טרם נשלח מכתב רשמי מטעמו. קליין אישר את קיום היחסים עם נער בן 17, אך טען שלא היה בהם פסול. לפי החשד התכתב גם עם בן 16 באפליקציית גריינדר.

ביממה האחרונה הופצו שמועות שונות על זהותו של המנהל. אודי לס, מנהל עירוני ד', נאלץ להוציא הודעה להורים ולתלמידים בה הבהיר כי לא מדובר בו, בעקבות פרסומים כוזבים. "מדובר בהמצאה מוחלטת פרי דמיון חולני. אין כל קשר בינה ובין המציאות", כתב. "בכוונתי לתבוע את דיבתי מול אותם גורמים שפרסמו את גיבוב השקרים האלה. פייק ניוז זה אנדרסטייטמנט".

למשטרה טרם הוגשה תלונה נגדו. לפני כשבוע נאם קליין במחאה נגד המהפכה המשפטית בקריית אונו. "אני מנהל את בית הספר לאומנויות, בחינוך הומניסטי אוהב אדם. אני מגיע לבמה הזאת כאיש חינוך מודאג בתוך מציאות של התפרקות כל ערכי היסוד של החברה הישראלית, בעידן של כאוס ערכי, תהומות עמוקי", אמר. "לנו, אנשי החינוך, אין את הפריבילגיה להיות פסימיים. אנחנו מחזיקים את האמונה ביכולת התיקון של האדם והחברה. איננו הולכים לשום מקום".

כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023/ראובן קסטרו

בבית הספר לימד יותם אוקון שהורשע באונס ובמעשה מגונה בתלמידה בת 12. אוקון, שהיה מורה ומחנך בשכבת ו', נשלח לאחרונה לשבע שנות מאסר.

במכתב ששלח היום לצוות בית הספר כתב קליין: "צוות יקר ואהוב שלי,חושב שאתם יודעים שלעולם לא אעשה דבר כדי לפגוע במי מכם או במי מתלמידינו. חושב שאתם יודעים שבית הספר הזה, אותו אני זוכה לנהל זה למעלה משש שנים, הוא הדבר החשוב לי מכל, העשיה המשמעותית מכל עבורי. הפירסומים מהיממה האחרונה יוצרים ספק באמירות אלה, ואני מבקש להבהיר כי הייתי ועודני מחוייב לבית הספר, לרווחתכם ולקידום הערכים עליהם בית הספר מושתת.

"מבקש להבהיר כי גם לאור הדיווחים ביממה האחרונה, לא פעלתי באופן שאינו הולם ולא עשיתי דבר כדי לפגוע באיש. בנסיבות הללו, מצאתי לנכון לצאת לחופשה לפרק זמן מסויים על מנת לאפשר שקט ועבודה סדירה בחזרה מהחופשה. אוהב ומאמין ביכולת של הצוות המופלא הזה להתגבר גם על התקופה הזו. שלכם, אודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully