וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל ביה"ס בת"א חשוד בקיום יחסים אינטימיים עם נער; משרד החינוך: "חשדות חמורים"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 23:21

לפי פרסום במהדורת חדשות 12, המנהל קיים יחסים במשך חודשים עם נער בן 17 שביקש ממנו סיוע בפרויקט לימודי. כמו כן במקרה נוסף, התכתב באפליקציית היכרויות של הקהילה הגאה עם בן 16 - ששנה לפני כן היה תלמיד שלו. המנהל: "הקשר היה במסגרת שאין לה קשר לתפקידי"

בווידאו: הארכת מעצר למורה מהצפון שחשודה בעבירות מין בתלמידתה/צילום: שלומי גבאי

מנהל בית ספר יוקרתי בתל אביב חשוד בקיום יחסים אינטימיים עם נערים - כך פרסם הערב (ראשון) הכתב עמרי מניב בחדשות 12. לפי החשד, המנהל קיים יחסים במשך חודשים עם נער בן 17 שביקש ממנו סיוע בפרויקט לימודי. כמו כן במקרה נוסף, המנהל התכתב באפליקציית ההיכרויות של הקהילה הגאה "גריינדר" עם נער נוסף, בן 16, ששנה לפני כן עוד היה תלמיד שלו בבית הספר שניהל.

המנהל הזמין את בן ה-16 לביתו לאחר שהנער, תלמיד כיתה י"א בבית ספר אחר, פנה אליו בבקשה שיסייע לו בפרויקט לימודי. לאחר המפגש, התפתחה בין השניים מערכת יחסים שנמשכה מספר חודשים ונגמרה בעקבות החשש של המנהל כי הקשר האסור ביניהם עומד להיחשף.

כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
כיתה, ארכיון/ראובן קסטרו

בריאיון ל-N12 סיפר הנער: "לא הייתה לי תלות מוחלטת בו באותה תקופה - אולי קצת, וזה בוודאות לא נורמלי ולא תקין, אבל אתה נכנס כל כך עמוק לבור מתוך מצוקות או מקומות שלא נעימים לך. אתה מחפש את המענה במקומות אחרים, לא פועל לחלוטין לפי מה שטוב לך", אמר הנער והוסיף: "האחריות הגדולה של בית הספר, הרבה יותר מאשר ללמד, זה לראות שהתלמידים מגיעים לעולם המבוגרים מתוך שיקול דעת - אחרת הם פוגעים בעצמם לטווח הארוך".

מנהל בית הספר הגיב: "אני דוחה את האמירה שמדובר ביחסים לא הולמים. הקשר הזה היה במסגרת שאין לה כל קשר לתפקידי והסתיימו על ידי בתוך זמן קצר".

במשרד החינוך מסרו: "מדובר בחשדות פליליים חמורים, לכאורה, שאינם מוכרים למשרד ויועברו לבדיקת המשטרה על פי הנהלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully