וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בית הספר לאומנויות בתל אביב נחקר בחשד למעשים מגונים בנערים

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 17:23

אודי קליין בן ה-46, שהודה בקיום יחסים עם בן 17, הובא למשטרה ותושאל על יותר ממקרה אחד. בסיום החקירה שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. סנגורו: "מברכים על פעילותה המהירה של המשטרה שתשים סוף לשמועות המכוערות"

בווידאו: הארכת מעצר למורה מהצפון שחשודה בעבירות מין בתלמידתה/צילום: שלומי גבאי

מנהל בית הספר לאומנויות בתל אביב, אודי קליין בן ה-46, נחקר היום (רביעי) במשטרה בחשד למעשים מגונים בקטינים. החוקרים תשאלו את קליין על היחסים שקיים עם נער בן 17, כשהחשד נגדו הוא ליותר ממקרה אחד. בתום החקירה שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

"אנו מברכים על פעילותה המהירה והנחרצת של המשטרה, שתשים סוף לשמועות המכוערות והטחת ההאשמות הפרועה בעיתונות", מסר עו"ד אסף טל המייצג את החשוד. "אודי שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ושב לביתו כצפוי כשמדובר בעניינים שאין בהם כל חשד פלילי".

קצת לאחר פרסום הפרשה, קליין אישר החשד לפיו קיים יחסים במשך חודשים עם נער בן 17 שביקש שממנו סיוע בפרויקט לימודי, אולם הוסיף וטען שלא היה בהם פסול. לפי החשד, התכתב גם עם בן 16 באפליקציית גריינדר, ששנה לפני כן עוד היה תלמיד שלו בבית הספר שניהל.

כמו כן, בעקבות פרסום הפרשה, הודיע קליין על יציאתו לחופשה. במכתב ששלח לצוות בית הספר כתב קליין: "צוות יקר ואהוב שלי,חושב שאתם יודעים שלעולם לא אעשה דבר כדי לפגוע במי מכם או במי מתלמידינו. חושב שאתם יודעים שבית הספר הזה, אותו אני זוכה לנהל זה למעלה משש שנים, הוא הדבר החשוב לי מכל, העשיה המשמעותית מכל עבורי. הפירסומים מהיממה האחרונה יוצרים ספק באמירות אלה, ואני מבקש להבהיר כי הייתי ועודני מחוייב לבית הספר, לרווחתכם ולקידום הערכים עליהם בית הספר מושתת".

כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
הובא לתשאול במשטרה מנהל בית הספר החשוד במעשים מגונים/ראובן קסטרו

"מבקש להבהיר כי גם לאור הדיווחים ביממה האחרונה, לא פעלתי באופן שאינו הולם ולא עשיתי דבר כדי לפגוע באיש. בנסיבות הללו, מצאתי לנכון לצאת לחופשה לפרק זמן מסויים על מנת לאפשר שקט ועבודה סדירה בחזרה מהחופשה. אוהב ומאמין ביכולת של הצוות המופלא הזה להתגבר גם על התקופה הזו. שלכם, אודי", הוסיף.

טרם פרסום שמו של קליין, הופצו שמועות שונות על זהותו של המנהל. אודי לס, מנהל עירוני ד', נאלץ להוציא הודעה להורים ולתלמידים בה הבהיר כי לא מדובר בו, בעקבות פרסומים כוזבים. "מדובר בהמצאה מוחלטת פרי דמיון חולני. אין כל קשר בינה ובין המציאות", כתב. "בכוונתי לתבוע את דיבתי מול אותם גורמים שפרסמו את גיבוב השקרים האלה. פייק ניוז זה אנדרסטייטמנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully