וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזה הוא מתעסק עכשיו? בן גביר מאיים על אולמרט בתביעה של מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 21:21

בעיצומה של המלחמה בעזה, וכשתושבים רבים בישראל מרגישים שהביטחון הלאומי נמצא בשפל, מצא השר האמון על התחום זמן לדרוש מרה"מ לשעבר התנצלות ופיצוי כספי על דברים שאמר בראיון לתקשורת הטורקית. "אולמרט מכפיש את שמה של ממשלת ישראל בעולם"

בווידאו: בן גביר לשמאל: "המתקפה שלכם לא מוסרית ופוגעת בביטחון המדינה"/ערוץ הכנסת

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שיגר היום (רביעי) מכתב התראה בטרם תביעה לאהוד אולמרט, זאת בעקבות הדברים שאמר רה"מ לשעבר בראיון טלוויזיוני לערוץ הטורקי TRT WORLD.

מכתב התביעה של בן גביר מגיע בזמן שישראל מנהלת מלחמה בעזה נגד חמאס, וכשתושבים רבים בישראל מרגישים שהביטחון הלאומי, התחום עליו אמון השר, נמצא בשפל חסר תקדים. לאחרונה פרסמנו בוואלה! סקר לפיו רק 29% מהציבור מרוצה מתפקוד משרד הביטחון לאומי תחת השר בן גביר.

איתמר בן גביר | אהוד אולמרט. אבשלום ששוני, יונתן זינדל, פלאש 90
"לדברים שלו יש מחיר". איתמר בן גביר ואהוד אולמרט/פלאש 90, אבשלום ששוני, יונתן זינדל

מה הרקע?

  • במהלך הראיון אמר אולמרט כי "מה שאני חושב על בן גביר וחבריו הבהרתי בישראל, לא בטורקיה. בישראל מולם. בצורה הקיצונית ביותר. אני קורא להם אויבים. אני אומר שהם שוחטים. שהם הורגים, הם רוצחים, הם מחבלים. אני אומר את זה על השרים שלי בממשלה הישראלית"
  • לאור זאת, כתב לאולמרט עורך דינו של בן גביר, יוספי מזר, כי הוא נדרש לחזור בו מהאמירות שייחס לבן גביר, לפרסם התנצלות פומבית לאלתר, ולפצותו בסכום של מיליון שקלים.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה הם אומרים?

  • "מאז פרוץ המלחמה, אהוד אולמרט מסתובב מאולפן לאולפן ועסוק במטרה אחת: הכפשת שמה של ממשלת ישראל בעולם, והסתה נגד שריה", אמר בן גביר. "אולמרט חייב להבין שלדברי הבלע המתועבים שלו יש מחיר - והוא בעזרת השם ישלם על כך ביוקר בבית המשפט".
  • במכתב ההתראה ששלח עו"ד מזר, נכתב: "מרשי מעולם לא שחט אדם, לא הרג איש, מעולם לא רצח ובוודאי שאינו מחבל. אמירת הדברים המזעזעים בעת הזו, ובשים לב למתקפת החמאס ב-7 אוקטובר, משווה את מרשי לפושעי החמאס וייחוס פשעים כנגד האנושות. מעבר להשוואה הבלתי נתפסת, דבריך גם מהווים חוסר אחריות לאומית, ויש להצטער שדברים אלו נאמרים בזמן שעם ישראל נלחם על קיומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully