וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרבות עם המחבלים וחילוץ הפצועים: השוטרת שהצילה מאות מבלים מהטבח במסיבת הטבע

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 12:00

בת מישאל הגיעה למתחם המסיבה רגע לפני תחילת מתקפת חמאס. בשיחה עם וואלה! היא שיחזרה כיצד הרגה מחבלים, רצה בין המכוניות השרופות בניסיון למצוא ניצולים ואת הרגע שבו נגמרה לה התחמושת. "אמרתי לעצמי שאסור לי להישבר"

תיעודים חדשים של מחבלי חמאס באזור המסיבה ברעים/שימוש לפי סעיף 27 א'

ב-7 באוקטובר הגיעה השוטרת בת מישאל בשעה 06:25 בבוקר למתחם המסיבה ברעים, מיד לאחר הגעתה החלו האזעקות בעקבות מטח הרקטות. בשיחה עם וואלה! היא שיחזרה את האירוע, את חילוץ הפצועים תחת אש והלחימה במחבלים. "הדבר הראשון שעלה לי לראש היה לרוץ למתחם הקמפינג כדי להעיר את המבלים שישנים שיתאפסו על עצמם מהר".

לכל העדכונים על המלחמה

סמוך לשעה 07:00 בת עדיין הייתה במתחם בקמפינג וניסתה לפנות משם אנשים, ופתאום שמעה צרור יריות. "מיד ביקשתי מכולם לעלות לרכבים ולצאת מהאזור", אמרה. לאחר מכן היא יצאה לאזור ממנו נשמע הירי. "ראיתי שני מחבלים, אחד מהם עשה ווידוי הריגה באחת הבלייניות - יריתי בו כמו שלימדו אותי, אבל הוא לא נפל. אז ראיתי את השפכ"ץ שעליו והבנתי שאנחנו במלחמה מטורפת. יריתי על המחבל שלידו כשהידיים שלי רועדות ומזיעות - ופגעתי". לבסוף הצליחה בת להרוג את שני המחבלים.

אחרי חילופי האש עם המחבלים, ובעוד פעילי חמאס אחרים עדיין יורים סביבה, חזרה בת לנסות לחלץ מבלים מהמתחם. היא ראתה שאחת המכוניות לא נוסעת, וכשהיא התקרבה גילתה שכל מי שבתוכה כבר נרצח. "הנהג ברכב מאחור צפר בלי סוף, צעקתי לו לנסוע, ואז הבנתי שגם הוא לא בין החיים", סיפרה. בת רצה בין כלי רכב וצועקת למבלים לצאת מהם ולמצוא מקומות מסתור.

בת מישאל. ללא, אתר רשמי
בת מישאל/אתר רשמי, ללא

הירי ממשיך ומתחזק, לצד בכי וצעקות הפצועים. בת הבינה שהיא מוקפת בפעילי חמאס: "אני עם אקדח 9 מ"מ והמחבלים עם כל סוגי הנשק האפשריים". בת מתקדמת עם המבלים לכיוון מקום בטוח ורואה שכמה מהם מטפלים בפצועים, בשלב הזה היא ראתה אמבולנס מתקרב. "הנהג צעק לי שהוא מלא כי יש המון פצועים, ביקשתי ממנו לעלות אותם ושישבו אחד על השני, רק שיגיעו לטיפול - אחרת הם ימותו", שיחזרה.

בשלב הזה ביקשה בת מהמבלים לשכב על הרצפה ולזחול. "אין זמן לבהות במתים, אין זמן לפחד, אין זמן לחשוב - אנחנו על זמן שאול", סיפרה השוטרת על הרגעים שהיא רצה בין הפצועים והמכוניות השרופות. "לא הכינו אותי לזה מראש לעולם, אמרתי לעצמי שאסור לי להישבר".

בשיחה עם וואלה! סיפרה כי טנק צה"ל הגיע למתחם תוך שהוא דורס מכוניות. "אזרחים הקיפו את הטנק בשכיבה בניסיון למצוא מכסה", אמרה. הירי של המחבלים לא פוסק ואחת המבלות לצידה של בת נורתה ברגליה. אמרתי לעצמי שהיא תצא מזה, שאני אדאג לזה שהיא תצא מזה", שיחזרה, אבל המחבלים כבר רחוקים מהם מטרים ספורים. השוטרת יורה בהם והורגת אותם, מיד לאחר מכן אחד המבלים רץ ולקח מהם את הנשקים.

עוד בוואלה!

הממשלה מעכבת את הפעולות נגד חיזבאללה: "בקצב הזה תושבי הצפון לא יחזרו הביתה"

לכתבה המלאה
קיבוץ רעים לאחר הטבח. יותם רונן
זירת הטבח במסיבה ברעים/יותם רונן

התחמושת של בת נגמרת, היא מתקשרת לחברתה שהייתה בחפ"ק של המסיבה. "היא אמרה לי 'בת ירו בי, הם מסביבי, אל תחזרי, אוהבת'", שיחזרה. בת רצה לרכבים הסמוכים, כדי למצוא משהו שיהיה יכול לשמש כנשק. היא חזרה עם כיסים "מפוצצים עד אפס מקום", וחילקה את מה שמצאה לשוטרים שהיו איתה. "הסתכלתי להם בעיניים ואמרתי 'כשלא תיהיה ברירה נשתמש בזה'".

במשך שעות הצליחו בת והשוטרים האחרים לפנות מאות מבלים. פתאום מכונית לבנה הגיעה לאזור ויצא ממנו מישהו. "צעקתי לו להזדהות, להרים ידיים ואת החולצה ולהוריד מכנסיים. הוא צעק לי שהוא מרהט ובא לעזור. הוא אמר 'יש לי 7 מקומות - תעמיסי אזרחים".

השעות עוברות ובת עדיין תחת אש מפנה אזרחים ומחפשת פצועים שמתחבאים. "בין שעה השעה 15:00 ל-16:00 הצבא הגיע", סיפרה. "היינו צריכים ללכת, אני שבורה נפשית, אבל לא רוצה לעזוב. ידעתי שחברה שלי פצועה בשטח ושתיים אחרות לא עונות". בת עולה לרכב הצבאי רק לאחר שאמרו לאה כי חבורתיה פונו לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully