וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחצי שנה אחרי התאונה: הנהגת שדרסה למוות את רפאל אדנה מואשמת בהפקרה

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 13:09

כתב אישום הוגש נגד קרול פסלר בגין הפקרה, אך לא כלל עבירת הריגה, לאחר שבוחני תנועה קבעו כי התאונה הייתה בלתי נמנעת. במשפחתו של בן ה-4 שנהרג זעמו: "קיבלנו בתדהמה את הבשורה על הגשת כתב אישום מהקלים שראינו"

בווידאו: קרול פסלר החשודה בדריסת רפאל אדנה תגיע לשימוע בפרקליטות/ניב אהרונסון

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד קרול פלסר, הנהגת שדרסה למוות את רפאל אדנה בן ה-4 בנתניה לפני כחצי שנה. פסלר מואשמת בעבירת הפקרה, לאחר שנטשה את זירת התאונה, ומנגד לא הואשמה בעבירות שקשורות למותו של הילד. הפרקליטות גם ביקשה מבית המשפט לפסול את רישיון הנהיגה של פסלר עד תום ההליכים המשפטיים.

כתב האישום המלא

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין שגיא שגב, ב-6 במאי השנה נהגה פסלר ברכב בשדרות בן גוריון בנתניה. באותה העת חצה את הכביש, שלא במעבר חציה, תמיר צגאי ביחד עם שני נכדיו. השלושה עלו על אי-תנועה וברגע שהחלו לרדת מאי-התנועה פגעה הנאשמת בילד. הנהגת המשיכה בנסיעה רצופה מבלי שעצרה לעמוד על תוצאות התאונה, ומבלי שהזעיקה את כוחות ההצלה. בעקבות התאונה נפגע רפאל באורח קשה, ומותו נקבע לאחר מספר ימים בבית החולים. לסבו, שהחזיק אותו בידו, נגרם שבר בכף היד.

רפאל אדנה. באדיבות המשפחה
רפאל אדנה/באדיבות המשפחה
קרול פסלר החשודה בדריסה ובהפקרה של רפאל אדנה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קרול פסלר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

למרות המחאה הציבורית שהתעוררה, כתב האישום שהוגש לא כלל עבירות הריגה, לאחר שבוחני תנועה קבעו שהתאונה הייתה בלתי נמנעת. הזעם של המשפחה הופנה גם כלפי בתה של הנאשמת, ד"ר היידי פסלר, אלא שממצאי החקירה העלו שככל הנראה איכון סלולרי, עדים ומצלמות הצביעו על כך שהיא לא הייתה ברכב בזמן התאונה, וזאת בניגוד לטענה שהופצה ברשת שהיא למעשה הייתה הנהגת הפוגעת.

מטעם משפחת אדנה נמסר: "בימים בהם כולנו לוקחים חלק במאמץ המלחמתי להגנה על המולדת קיבלנו בתדהמה את הבשורה על הגשת כתב אישום מהקלים שראינו נוכח הנסיבות ועוצמת האירוע. לאחר מאבק ממושך ותוך מאמץ לשמור על המדינה, נותר לנו רק להצטער שהוחלט לבוא לקראת מי שרצחה את בנינו רפאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully